help

Ik had mijn haar eerst heel licht blond en heb het toen bruin geverfd. Er zit nu een hele groene gloed overheen;s ik zou graag weer blond willen hebben alleen hoe kan ik dat het beste doen? want ik wil geen oranje haar krijgen ofsow. Moet ik het ontkleuren? of gewoon blond verfen? en als ik het ontkleur en ik krijg later weer uitgroei, kan ik dan gewoon weer blonde verf in mn haar doen zodat de uitgroei weer weg gaat? aaah ik weet echt niet wat ik moet doen. HELP! xx

Duidelijkere titel voortaan? :slightly_smiling_face:

Naar de kapper gaan trouwens

mijn zus zei ooit dat je dan een as blonde kleur moet doen.
Want dan komt er geen rooie gloed overheen als t goed is. ik zou het niet laten bleken want volgens mij is dat echt TE slecht voor je haar.
Als je haar alsnog oranje achtig word, dan moet je zilvershampoo kopen. Das eignelijk voor mensen met grijs haar. Maar toen mn zus in de kapsalon werkte gebruikte ze dat als mensen met bruin haar hun haar gingen blonderen. Dat is tegen een gele/rode gloed.
Die shampoo moet je ongeveer 2 of 3 keer per week gebruiken. niet te vaak want dan krijgt je haar een blauwe gloed

Om het groene er vanaf te krijgen kan je ketchup gebruiken (klinkt raar , mr werk wel ) even paar min laten intrekken en dan een paar x per week doen .
Plus als je terug nr blond wil , kan je met anti roos shampoo de bruine verf er al redelijk goed uitkrijgen (word het stukke lichter , waardoor het blonder maken dan ook makkelijk word) Ik weet niet wanneer je het geverft hebt , als het niet lang gelede is vervaagt het met antiroos shampoo sneller.
En idd , waarschijnlijk als je het blond wil krijg je er een oranje gloed over , dan kan je er wel een as tint overheen gooien maar dat werkt soms ook niet helemaal ( dan moet je veel zilver shampoo gebruiken )

Wat je wel kan doen als je snel nr blond wil , heeel veel kamstrepen of hi lights laten zetten , dan oogt het snel al blond , en dan maand erna (tussentijd je haren goed verzorgen) weer kamstrepen dan ben je bekant weer blond , en dan zou er na een tijdje een blonde spoeling overheen kunnen om de kleur blond te krijgen die je wil :grinning:

Ik doe btw de kappersopleiding (A) dus heb dit opschool al een aantal x meegemaakt (inclusief bij mezelf haha)
Ik hoop dat je er iets aan hebt :slightly_smiling_face:

Goodluck !

Mr het is zowiezo wel allemaal slecht voor je haren , dus hoop dat je genoeg haarmaskertjes thuis hebt liggen haha :stuck_out_tongue:

ik zou naar de kapper gaan, die weet het 't beste (: