Hee allemaal, ik voel me behoorlijk lullig en ik hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen hiermee…
Ik heb een goeie vriend, Lars. Ik ken hem nog niet heel lang, maar ik kan fijn met hem praten en ook gewoon uren samen met hem zijn. Ik ben heel blij dat ik hem heb leren kennen, maar qua verkering is hij niet echt wat voor mij, hij voelt gewoon als zo’n goeie vriend enzo…
Nu roepen mijn vrienden al tijden dat hij me leuk vind, en mijn beste vriendin en zijn beste vriend praten ook wel ‘ns met elkaar, en toen gaf Lars’ beste vriend ook soort toe dat Lars me leuk vond, en wat ik dan van hem vond. Waarop mijn beste vriendin antwoorde dat Lars dat maar aan mij zelf moet vragen.
Nou goed, dit gaat allemaal nog wel. Alleen over gisteravond voel ik me écht lullig. Lars en ik gingen cammen, en het geluid stond uit. Alleen viel mijn msn een keer uit, dus wij weer opnieuw cam aangezet, en op het begin staat het geluid wel altijd gewoon aan. Ik viel midden in een gesprek tussen hem en zijn moeder, en ik zette het met m’n nieuwsgierige kop niet uit.
Hij vertelde dat hij een paar jaar geleden afgewezen was door 'n meisje, en later nog 'n keer, en dat dat hem best wel onzeker maakte. En toen zei die van Jaa en nu met Sarah (ik), dat is echt heel lastig. Want ik merk niks aan haar, maar ik blijf wel hoop houden. Want je gevoel kun je niet zomaar uitzetten.
Toen ik hem dat hoorde vertellen begon ik gewoon te shaken ik wil hem absoluut niet kwijt als vriend en vind dit zo lullig voor hem! Helemaal dat hij niet weet dat ik dit nu gehoord heb. Wat moet ik nou doen, straks gaat hij me echt nog vragen ofzo…
Samengevat:
Ik was aan het cammen met een goeie vriend van me, waar ik niet verliefd op ben en die ik ook niet kwijt wil als vriend. Hij wist niet dat ik hem kon horen, en was met zijn moeder aan het praten, over mij, dat hij me leuk vond. Wth moet ik nou ;s
Vervolg:
Oh shit, help. Ik had gehoopt dat 't naar de achtergrond zou verdwijnen, en ga daarom gewoon nog hetzelfde met hem om als hiervoor. Dat leek ook wel goed uit te pakken, alleen gisteravond lag ik in m’n bed en kreeg opeens een sms van Lars;
“Eigenlijk zou je die gesprekken tussen mij en sarah (ik) 'n keer moeten zien, met cam en alles, is gewoon geweldig(:
ik kan alleen nog hopen en wachten, en m’n beste beentje voorzetten natuurlijk(:”
en die sms was vaaaaaast niet voor mij bedoeld. Istie nou zo dom of juist zo slim? Ik heb het genegeerd, en gereageerd op een andere sms van hem waarin hij iets vroeg over morgen, maar ik weet zeker dat hij er achterkomt dat hij het naar de verkeerde heeft gestuurd, als het al niet expres was. shit shit shit, ik ben zo bang om hem te moeten kwetsen! Heeft er iemand tips?