Help :(

Heey allemaal,
Ik heb me hier aangemeld omdat ik geen raad weet ik heb 2 maanden geleden met mn vriendje een pinkpop kaart gekocht om maandag te gaan er zijn een aantal dingen voorgevallen waardoor zijn ouders zijn kaart hebben weggedaan totaal onverwacht ik weet dit nu pas dus kan ik helemaal alleen gaan :frowning_face: ik wil me kaartje absoluut niet verkopen ik wil er absoluut heen maar ik ken nieumand die op de maandag gaat maar helemaal alleen lijkt me niet gezellig wat moet ik doen verkopen of alleen gaan? Ik ben pas 16
Xxxxx

Huh, waarom heeft hij het je niet laten weten dan? Beetje vreemd hoor.
Ik zou die kaart wel verkopen, want alleen gaan is ook zo saai. Je krijgt die vast nog wel verkocht. Wel kut van die ouders & van hem vind k.

edit; Alleen gaan moet je daar echt niet aan beginnen als je 16 bent.

Je kan hem hier op gs verkopen :slightly_smiling_face:

Je kent vast toch nog wel meer mensen die daar heen gaan? Misschien kun je vragen of je maandag met hen mee mag

Verkopen die handel!

Dat laatste zinnetjes :stuck_out_tongue:. ‘Ik ben pas 16’, nu heb ik meteen een liedje in mijn hoofd.

VERKOPEN!.

Idd, wat desaparece zegt.

Ik wil graag gaan, maar hij wilde geheim gaan naar pinkpop en had de pinkpop kaart verstopt daar zijn zijn ouders achter gekomen en dus hebben hun de kaart verkocht…

oe, dat is vervelend : (

uhms, ken je helemaal niemand waarmee je kan gaan?