help...

hai meiden,
Ik zit dus met een “probleem”
Bij mij op school zit een hele leuke jongen, maar ik weet zijn naam dus niet, weet niet eens in welke klas hij zit. Maar wel een beetje met wie hij omgaat.
Dus ik hem op hyves zoeken, (:stuck_out_tongue:), maar daar kan ik hem nergens vinden.
Wel zag ik een foto van een jongen, maar daar zag je het gezicht niet echt goed.
Dus ik klik erop en toen zag ik dat een meisje uit m’n klas had gereageerd naar hem of ze zijn msn mocht. -.-
dat vond ik echt niet leuk, haha.
Maar hoe kom ik er ooit achter hoe die heet?
Ik vind het zo stom om aan haar te vragen terwijl ik niet eens weet of hem dat echt is.

xx

Weet je wel ongeveer in welk jaar hij zit? Want als hij in hetzelfde jaar als jij zit kan je misschien een keertje aan hem vragen of hij toevallig een of ander boek heeft voor {Door jouw in te vullen vak} dat jij zou kunnen lenen, omdat die leraar voor dat vak altijd heel streng is op het meenemen van boeken en jij je boek vergeten bent.

Daarna, als je hem een paar dagen later in school ziet lopen en je kan elkaar zien zeg je een keertje hoi.
En dan na een aantal keer hoi te hebben gezegd maak je nog een keer een praatje met hem ofzo.

(Neem deze reactie alstjeblieft niet te letterlijk en ga niet elke keer als je hem ziet hoi zeggen maar zeg dat alleen maar op een moment dat je denkt dat het gepast zou zijn. Als je langs elkaar loopt ofzoiets dergelijks…)

Kan je trouwens niet een keertje een gesprekje met dat meisje beginnen en dan langzaam naar voren brengen of zij ‘‘toevallig’’ weet of {naam jongen hyves} die ene jongen is die jij leuk vind.

up

hihi, dat had ik ookwel eens,
wilde ik een jongen op hyves die ik alleen van gezicht kende…
ik heb m uiteindelijk gevonden
mijn methode:
Bij 1 vriend van hem op zyn hyves kijken
& dan steets A (foto’s kijken) B (foto’s bekijken) &dat steeds verder
endan zie je op eens de profielfoto van hem
tadaa :wink:

haha, bedankt voor de tips.
maar ik ken hem eigenlijk niet dus durf niet echt hoi te zeggen ofzo. ;$