Afgelopen week heb ik voor het eerst seks gehad met mijn vriendje. Hij zei tegen mij dat hij hem er eerst even in zou doen zodat het daarna als we echt seks zouden hebben het minder pijn zou doen omdat ik er dan gewend aan zou zijn. Toen hij dat deed had hij nog geen condoom om. Toen we daarna echt seks hebben gehad had hij wel een condoom om. Het deed wel echt pijn in het begin en ik had gebloed. Maarja, misschien een domme vraag hoor, maar is er nu geen kans dat ik zwanger kan zijn? En is het normaal dat ik nu ook nog een beetje bloed, misschien is er wat gescheurd ofzo zat ik aan te denken, maarja ik weet niet.
Alvast bedankt.
xoxo.
Ja die kans is er!
Dus de kans is er dat ik zwanger ben nu?
Doe het dan ook niet zonder condoom!
Denk je dat je op je 1e keer niet zwanger kan raken ofzo?
De kans is er zeker…
Je kan zwanger raken door voorvocht, dus ja je kan nu zwanger zijn.
Hij zei wel dat hij niet klaargekomen was in me … maarja ik wacht eerst wel even af of ik ongesteld word en anders haal ik wel zo’n test.
Die kans ik heel klein denk ik…
Als hij verder niet is klaar gekomen denk ik niet dat je zwanger bent.
Van voorvocht is de kans ook klein…
Ik denk dat je je niet druk hoeft te maken daarover, maar ik zou wel even afwachten of je de volgende keer ongesteld word.
Klaarkomen maakt niet uit, als er wel voorvocht in je gekomen is kan je als nog wel zwanger zijn. Doe het gewoon nooit zonder condoom of ga aan de pil. Is het al lang geleden, anders kan je misschien nog MAP halen als je zeker wilt zijn. Anders idd test halen als je niet ongesteld wordt
de kans dat je van voorvocht zwanger raakt is niet extreem groot, iig niet als ie er alleen even in en uit ging.
maar ik zou het wel in de gaten houden.
hopen dat het meevalt!
Okee dank jullie wel, ik wacht het allemaal dan wel even af.
Je weet toch wel dat als sperma & bloed samen komen je ook een soa kan oplopen? Overigens is de kans op een zwangerschap ook aanwezig door het voorvocht waarin zaadcellen kunnen zitten.
toch niet als hij niks heeft?
We hebben geen onveilige seks gehad hoor. Ik bloed nu nogsteeds een beetje. En het is 2 dagen geleden. Ik weet niet of ik nu ongesteld ben want dan bloed ik meestal best veel.
je hebt wel onveilig sex met elkaar gehad? ookal is het er maar ff in…
dusja je kan er zwanger van raken ookal is de kans wel heel klein… of je moet de pil slikken.
kan zijn dat je nog wat na druppeld van het bloed wat er nog inzit? ^^
Ooh okee, ja dat zal best kunnen. Ik wacht eerst wel even af of ik ongesteld word. Sowieso stres ik nu wel heel erg en daardoor kan het ook nog langer duren. Maarja, ik zie wel hoe het loopt en anders haal ik dan wel een zwangerschapstest…
Je bent niet aan de pil?
Niet zo handig dan he, ‘hem even er in doen’? Waarom laat je dat toe?
Misschien is het handig om eerst even te leren hoe je zwanger wordt, en dan pas seks gaat hebben.
Maar als hij eerder is klaargekomen kunnen de cellen toch niet zo lang overleven ? of heb ik het fout ? ;a
dubbelpost.
Hij is sowieso niet in mij klaargekomen. En daarvoor ook niet…
De kans dat je zwanger word van voorvocht is vrij klein, maar die kans is wel aanwezig.
Ook moet je er wel zeker van zijn dat hij geen soa heeft!
voor de rest: Gebruik altijd een condoom of ga aan de pil.