help

Ik vind een jongen (naam roy) al best wel lang leuk.
Maar we zitten allebei in een relatie die ons beide gelukkig maakt.
want ik hou ook nog van een andere jongen (naambrian).
Iedereen zegt dat roy en ik helemaal leuk zouden zijn samen
we weten ook dat we elkaar leuk vinden enzo maar we willen gewoon niet
dat onze relatie er voro kapot moet gaan omdat we nu ook gelukkig zijn
maar we kunnen elkaar ook niet met rust laten ( niet dat we zoenen ofzo)
en we weten het allebei echt niet meer. want we willen onze relatie ook niet kwijt tips

Vergeet elkaar. Denk eens in hoe het voor die anderen zal zijn? Serieus belachelijk :’).

Ík zou het sowieso uitmaken met je vriend- je houdt hem aan het lijntje! Je kunt wel gelukkig met hem zijn maar als je iemand anders leuk vindt is het niet eerlijk tegenover hem. Of er dan een relatie tussen jou en Roy ontstaat zie je dan vanzelf wel.

Vrienden blijven en het zo laten.
Ik snap het probleem niet, je vind die Roy leuk, maar je hebt een relatie en wil die niet breken want je bent gelukkig zo.
Nou dan blijf je in die relatie klaar.

Maar dat lukt dus niet die andere tweee weten er van en vinden het oke zoalng we niet veder gaan

Als je écht zo gelukkig was in je relatie, zou je die Roy ook met rust kunnen laten. (En voor hem geldt natuurlijk hetzelfde.) Je relatie niet kwijt willen is trouwens heel iets anders dan gelukkig zijn. Je kan ook bijvoorbeeld je relatie niet kwijt willen omdat je niet alleen kan/wil zijn. Dat heeft niks met geluk te maken. Wat heeft die Roy jou te bieden dat je niet bij jouw huidige vriend kan vinden? En vind je dat nu écht eerlijk tegenover iemand die wel van jou houdt en wel helemaal voor jou gaat?

Inderdaad. Volgens mij heb jij echt een peuterrelatie als jou vriend het wel goed vind zolang je niet verder gaat.

hiermee ben het mee eens, behalve de laatste regel…
ik zou het echt niet oke vinden als mijn vriend met een meisje omgaat waarvan ik weet dat hij haar leuk zou vinden… en visa versa… Je mag mensen knap vinden als je een relatie hebt, maar ik ben tegen gevoelens voor een ander, en ik kan me niet voorstellen dat je vriend dat gwn oke vind… Ik weet niet of ik nu zeurderig daarover ben ofzo… Maar als je vriend het oke vind dat je omgaat met een jongen waar je gevoelens voor heb en andersom ook, is je relatie dan wel zo goed als je zegt?

je doet het zelf.

Volgens mij ben je het eigenlijk wel met mij eens, want ik bedoelde met die laatste regel haar vriend. Ik vind het niet eerlijk tegenover hem, omdat hij blijkbaar wel helemaal voor haar gaat en zich niet met iemand anders bezig houdt. :slightly_smiling_face: Aan de andere kant snap ik, net als jij, niet dat haar vriend het überhaupt goed vindt dat dit gebeurt. Ik zou er zelf niet mee om kunnen gaan als ik in de schoenen van haar vriend stond.