help.

Ik heb net zonder opzet een digitale fotocamera besteld. Ik was op de website aan het kijken en ik ging dus kijken hoeveel het kostte als ik die bestelling zou doen. Toen heb ik de mogelijkheid gedaan dat ik contant zou betalen bij de levering van de bestelling en nu heb ik dus besteld. Ik heb het zonder wil gedaan. Ik heb het geld wel maar het mag absoluut niet van mijn ouders. Ik ben ze aan het overhalen en hun besluit tenminste mijn vader’s besluit staat op nee. Maar nu heb ik dus per ongeluk die camera besteld wat nu?

Dan bel je het bedrijf waarbij je besteld hebt en dan leg je de situatie uit.

Terug sturen zodra jij de camera hebt ontvangen. Btw, niet echt slim om iets te bestellen zonder toestemming van je ouders of zonder dat je eigelijk wel écht het geld hebt. Zo kom je later ermee flink in de schulden als je niet oppast.

hoe kun je nou ‘‘per ongeluk’’ bestellen
bij de meeste sites staat klik je gewoon op bestellen en heb je bestelt
ik bedoel dat weet je toch zelf ook wel?

Ja, maar ik ben 11. En ik d8 dat er daarna nog zoiets kwam van wanneer je de bestelling binnen wilt hebben. Maar ik heb wss de bestelling al geannuleerd. Ik heb ze een e-mail verstuurd maar heb nog geen reactie teruggekregen ik heb direct na mijn bestelling een mail gestuurd

ik zou ze bellen, dan hebben ze hopelijk wel begrip voor je.
Succes!
(volgende keer iets beter opletten :stuck_out_tongue:)

Als je een bestelling doet dan moet je ook al je gegevens in vullen… hallelujah, lekker dom :slightly_smiling_face: (niet gemeen bedoeld hoor)

Het bedrijf op bellen en zeggen dat je het toch neit wilt.

Dat dus.

Ik heb ze al wel een mailtje gestuurd, op de website zelf stond ook dat je de bestelling kon annuleren geheel kosteloos. Nou maar hopen dat die woorden ook zo gemeend zijn. Sorry allemaal dat ik jullie hier mee lastig val. Ik vind het ook heel erg dom van mezelf dus het is terecht dat jullie me ook voor dom uitmaken.

-