Help!!!

Ik heb meteen na de vakantie dinsdag pw. geschiedenis woensdag so antiek&cultuur en donderdag so bio maar ik kan het maar niet in mijn hoofd stampen allemaal ik kan ook niet genieten van mijn vakantie ik heb egt zoow vaak een planning gemaakt maar het lukt niet en ik moet nog zoveel leren!
Help me aub wat moet ik doen?? :frowning_face:

Alles stap voor stap doen. En neem genoeg pauzes tussendoor.

Gewoon leren, zoals de hele wereld?

Je bent heus niet de enige die gewoon schoolwerk heeft in de vakantie. Leg je er gewoon even bij neer en ga morgenmiddag verder leren. Het heft geen haast, je hebt nog een paar daagjes.

gwn leren doe ik ook en ik heb zelfs nog meer toetsen volgende week

En er hebben genoeg mensen examen :’). Die moeten dus nog meer leren.

schema maken, vrije tijd inplannen en leertijd. max. 3 uur achter elkaar. elke dag een beetje doen.

Mensen ik weet heus wel dat er mensen meer toetsen hebben volgende week ik weet het van me zus die in de 6e zit maar dit is pas myn eerste jaar en ik moet nog een beetje wennen jaa! Beetje respect hoor ;$

hoezo moeten we daar respect voor hebben ;p? je kan beter respect hebben voor de mensen die examen moeten doen, daar hangt echt wel wat meer vanaf dan van een so’tje. dus, gewoon rustig aan leren (:

hoezo “beetje respect hoor” ?
iedereen heeft ooit een eerste jaar gehad, en iedereen heeft het eerste jaar moeten leren, as simple as that

Ik vind sommige mensen op girscene egt raar hoor.
Het is tog een site om topics te maken waar je ook vragen in mag stellen of niet soms? en iedereen gaat zeuren dat er meerdere mensen zijn die toetsen moeten maken dat weet ik zelf ook wel ik ben niet dom als je het een rare topic vindt moet je tog ook niet reageren -.-’’

Probeer gewoon eerst wat leuks te doen en dan de grens trekken; Oke, nu eerst leren en dan daarna weer verder.
Eventueel stel je een beloning voor jezelf vast waar je naartoe gaat werken (bijv. een nieuwe jurk)

Maar goed, even doorzetten, begin bij het uitzetten van je computer want die leidt je vooral af nu.

Dankje (: