help!!

dus:ik ben op een jongen maar ik wee ni of ik echt gevoelens voor hem heb ik denk wel dat ik op hem ben maar ik ben het ni zeker.
en ook schrijft hij op msn ja :ik vind u leuk!!. ik kreeg z’on veel emailen met de zelfde zin en opeens staat er int groot ik ben ni op u!!. nu wat??? en ook hij zei aan vele meiden op school op wie hij was en ik mocht het ni weten, nu kijken die meiden veel naar mei, ik word zenuachtig,nu is hij kij raar met mei en toch schreef hij op msn van ni!! wat nu help help meiden met julie tips ik vraag plies tips

Schrijf aub normaal.

Vraag het hem? En als hij tegenstrijdig blijft zijn, zeg hem dan dat je hem niet moet.

Op je profiel staat dat je 10 jaar bent? Ik denk dat je dan nog niet ‘echt’ op iemand ‘bent’. Maar oke, als je het echt wil weten moet je het gewoon aan hem vragen?

Je bent 10… Zo’n spel moet je er op die leeftijd nog niet van maken.

Schat, je gaat nog niet dood. Gewoon normaal blijven en hem vragen wat er aan de hand is.

En wil je de volgende keer gewoon normaal typen?

Wat typ jij irritant.

Ik heb geen zin om het te lezen, alleen de eerste zin al…

hier ga ik dus geen antwoord op geven.

• probeer ABN te typen in het vervolg
  • je bent nog maar 10 meid, dus hou je met andere dingen bezig
  • als je duidelijkheid wil, moet je bij die jongen zelf wezen, niet bij ons.

succes :wink:

Adem in…en weer rustig uit

Tip: als je hem leuk vind vraag je hem of hij jou ook leuk vind. Vind je hem niet leuk? Dan negeer je hem toch gewoon. :wink:

En als hij tegenstrijdig blijft doen dan negeer je hem ook. :stuck_out_tongue:

Als je het graag wil weten dan kan je het toch een keertje aan hem vragen als jullie alleen zijn?

zeg oke danku maar sory dat ik zo typte ik was zenuacgtig ik ben nu wel weer 12!!!

Je bent nu wel weer 12? Bedoel je dus dat je kan tijdreizen?

maar nee!! ik ben haar tweelingzus die dit schreef op haar profiel!!

niet echt tweelingzus maar we lijken op elkaar

ook niet echt want ik ben ouder

Knap, tweelingzussen die twee jaar verschil hebben in leeftijd.

En dan word ik afgezeken om mijn reactie, ben ik de enige die door heeft dat het fake is? Godnondeju zeg.

http://24.media.tumblr.com/tumblr_lliac9dU3H1qj60veo1_250.gif

oh noes! Drama :’)