Help?!

Hai iedereen ik zit met een probleempje.
Ik zal de situatie even uitleggen:
Ik kreeg van een jongen een respect op mijn foto op hyves naja van het een kwam het ander en dus zaten we te praten op msn. Dit is aan de gang sinds november. Ik kwam erachter dat hij bij mij op school zit. We zijn nu bijna een half jaar verder en ik vind hem dus steeds leuker worden. Mischien ben ik al wel verliefd. Alleen ik heb dus een probleem. Hij is 2 jaar jonger (dus 14 ik ben 16) en denk dat hij nu nog niet toe is aan een relatie. Terwijl ik dat wel ben.

We hebben het er nog niet letterlijk over gehad omdat ik dit niet zo goed durf. Hij heeft wel aangegeven dat hij een leuke tijd met iemand wil maar weet niet zo goed hoe ik dit moet opvatten.
Op school gaat het nu wel steeds beter eerst negeerden we elkaar totaal en op msn praatten we hondert uit dat is nu niet meer zo. Ik heb hem laatst ook nog een knuffel gegeven op school. Ja dat vind ik speciaal haha :wink:

Maar hoe moet ik die leuke tijd nou opvatten? En ik weet dus ook niet of hij alleen mij leuk vind of ook iemand anders. En of hij wel zo ver is met zijn gevoelens als mij.

Mijn vraag aan jullie nu jullie dit hebben gelezen wat vinden jullie ervan en wat is jullie advies??

liefs

Ik denk dat je je angsten even opzij moet zetten en het hem gewoon subtiel moet vragen. :slightly_smiling_face:

ik zou het er gewoon met hem over hebben en als het positief uit komt hem gewoon vragen

Dankjewel voor je reactie :wink:
Maar hoe moet ik het subtiel vragen dan?

Gewoon vragen hoe hij over jou denkt misschien?

Als je wil weten of hij een ander, of misschien jou, leuk vind ofzo, vraag dan gewoon op msn iets van; En hoe gaat het in de liefde?
Maak er iets leuks van (:

Dit (:

Ik weiger problemen te lezen die beginnen met; ik kreeg een respect van een jongen.

Bedankt allemaal.

Ja oke ik zal wel proberen iets in die zin te bedenken. Denken jullie dat het kan als er 2 jaar verschil tussen zit? Of vinden jullie ook dat jongen ouder moet zijn?

en scrumptious doe het dan niet :wink:

Leeftijdsverschil is toch geen probleem, ik bedoel meestal is de jongen ouder, maar lekker boeiend. Als jullie het leuk samen hebben:)

Misschien kun je vragen of jullie gewoon wat een keer samen kunnen gaan doen ofzo

Nee leeftijds verschil moet geen probleem zijn, en gewoon vragen wat hij wilt en wat hij voelt!

Als die jongen je veel waard is, zou een leeftijdsverschil niets boeien.
Neem het initiatief en vraag hem eens een keer uit.
En vraag of hij je leuk vind,en vraag wat hij wil…
Heel veel succes.

Xxjes

Dankje voor je reactie.
Ja ik ga even de moed verzamelen om dit te vragen en ik vind zelf ook niet dat het leeftijdsverschil uit maakt tenmisnte ik merk er niks van. Maar je hoort wel eens sommige verhalen en daar werd ik beetje onzeker van.
Ik laat weten als ik heb gevraagt en natuurlijk de reactie :grinning:
Dankjewel!

Liefs

tja, ik zou hem gewoon mee uitvragen via hyves, soort van: zin om een keer wat af te spreken?

leeftijdverschil is niet heel erg toch? :astonished:

Ja precies dat ga ik ook wel doen. Maar nee ik vind van niet hoor (A) Maar ik hoor sommige verhalen waarvan ik denk hmm oke oke. Dat is wel beetje vreemd maargoed ik vind het totaal niet erg maar was benieuwd wat jullie mening was.

x