Hai iedereen ik zit met een probleempje.
Ik zal de situatie even uitleggen:
Ik kreeg van een jongen een respect op mijn foto op hyves naja van het een kwam het ander en dus zaten we te praten op msn. Dit is aan de gang sinds november. Ik kwam erachter dat hij bij mij op school zit. We zijn nu bijna een half jaar verder en ik vind hem dus steeds leuker worden. Mischien ben ik al wel verliefd. Alleen ik heb dus een probleem. Hij is 2 jaar jonger (dus 14 ik ben 16) en denk dat hij nu nog niet toe is aan een relatie. Terwijl ik dat wel ben.
We hebben het er nog niet letterlijk over gehad omdat ik dit niet zo goed durf. Hij heeft wel aangegeven dat hij een leuke tijd met iemand wil maar weet niet zo goed hoe ik dit moet opvatten.
Op school gaat het nu wel steeds beter eerst negeerden we elkaar totaal en op msn praatten we hondert uit dat is nu niet meer zo. Ik heb hem laatst ook nog een knuffel gegeven op school. Ja dat vind ik speciaal haha
Maar hoe moet ik die leuke tijd nou opvatten? En ik weet dus ook niet of hij alleen mij leuk vind of ook iemand anders. En of hij wel zo ver is met zijn gevoelens als mij.
Mijn vraag aan jullie nu jullie dit hebben gelezen wat vinden jullie ervan en wat is jullie advies??
liefs