Help!!

Ik heb heeel erg last van zweet onder mijn oksels enzo…
Ik was elke ochtend mijn oksels en doe er daarna deo op, maar niks helpt. Op school schaam ik me wel omdat ik altijd zweetplekken heb en het gevoel heb dat iedereen vind dat ik stink ofzo terwijl ik er thuis geen last van heb…
Ik weet niet wat ik moet doen…
Wie heeft het zelfde probleem?
Of wie weet wat ik kan doen?
x

Tip die ik van mijn grootmoeder gekregen heb: 's morgens talkpoeder onder je oksels doen.

Ok, en waar kun je dat kopen?

van Odorex heb je een flesje en dat moet je een paar druppels op een watje doen en dan 's ochtends eerst je oksels wassen en dan met dat watje met odorex op je oksels deppen!, dan heb je daar veeeeeeeel minder last van en ook van de geur als dat voorkomt!
Werkt echt goed !
Kan je gewoon halen bij de etos. :grinning:

Okee… Dankje :couplekiss_man_woman:

Snel douche nemen? Als je niet wilt dat je je haar verpruts door dat het vochtig word,
staartje in & de rest van je lichaam goed wassen.
Of als dat té veel moeite neemt, gewoon een vochtig washandje nemen & je oksel wassen!

dit helpt heel goed bij mij: odorex
dat is een depper. dat doe je in de avond op je oksels en dan heb je 2/3 dagen geen zweet:O
echt geweldig spul! je kan het gewoon bij de etos of kruidvat kopen volgensmij! succes

Inderdaad odorex. Ik vind het echt een fantastische uitvinding! :bowing_man:
En zoveel mogelijk katoen dragen

Ben je vaak zenuwachtig op school?
Probeer dan zoveel mogelijk te ontspannen, en doe ook in de pauzes op school nog wat extra deo op.

Ik had dat ook, ik heb sinds een tijdje andere deo…
Rexona maximum protection en hij werkt super! Je moet deze deo voor dat je gaat slapen op doen, zodat hij goed in kan werken en bij mij werkt hij dan nog 2 dagen…
Ik doe het wel gewoon iedere dag op, zo ziet ie eruit:

http://2.bp.blogspot.com/_EA1y7OXJias/TFaHzKzFBGI/AAAAAAAAAO8/Tbtc9X4O6D4/s1600/rexona_maximum_protection.jpg

Het ligt soms ook aan je leeftijd. Toen ik 12/13/14 jaar was had ik er veel meer last van dan nu. Ik neem bijna over deo mee naar toe en ik gebruik eerst een verzorgende roller die transpireren tegen gaat en daarna spuit ik er een lekker ruikende deo over heen. Helpt prima. (:

En elke ochtend je oksels wassen is inderdaad ook erg belangrijk! Je moet gewoon je ideale deo vinden. Er zijn heel veel rollers die transpireren heel goed tegen gaan, Nivea heeft er bijvoorbeeld veel.

Odorex extra dry, ik gebruik de lotion. Geloof me, het helpt écht. Je dept het 2 of 3x per week onder je oksel en je zweet NIKS.