Help!

Ik heb een probleem ;$.
Ik vind een jongen heel erg leuk. (Hij mij ook)
We hebben wel vaker al met elkaar gehad maar er is nooit wat van gekomen ofzo. (Zoenen)
Ik heb ook nog NOOIT gezoent. Ik ben er ook zo bang voor.
Elke keer als mijn vriendinnen zeggen; ‘Pak hem dan op zijn bek, als je durf.’
Dan word ik nog banger ;$.
Ze noemen me ook preutskind enzo (Niet mijn vriendinnen.) En dat wil ik helemaal niet. (Dat ze mij zo noemen.)

Kan iemand mij helpen ?
Ik weet echt niet wat ik moet. :anguished:?

Preuts ? , waarom zou je dat zijn, als je voor het eerst zoent, Mag je helemaal zelf bepalen wanneer je dat gaat doen,
Het moment komt vanzelf
:ok_woman:
Dat voel je wel aan wanneer dat is,

Op een 1 of andere manier ben ik er bang voor ;s.

[nohtml][b][message=3293904,noline]LittleBabyJ schreef op 04 januari 2009 @ 16:21[/message]:[/b] Op een 1 of andere manier ben ik er bang voor ;s.[/nohtml]
Dan ben je er dus niet klaar voor en moet je er nog even mee wachten.

Preutsheid kan heel goed zijn :wink:

laat ze lekker lullen joh!
je hebt toch liever dat je zoent dat je er klaar voor bent en dat het lekker is? in plaats van zoenen omdat ze je zogenaamd preuts vinden en het dan behoorlijk tegenvalt

Die vriendinnen van jou zijn dan raar als ze je zo erg uitdagen.
en preuts zijn is goed, vooral op je 13e, wees blij dat je geen slet bent/ word genoemd, toch?:slightly_smiling_face:

en dat zoenen… tjaa.
Je kan wachten, totdat je er echt klaar voor bent, of gewoon met je vriendje er over hebben dat je er zenuwachtig er over bent. En dan kom je er wel (ooit) uit :slightly_smiling_face:

Dan moet ik ook heel preuts zijn, ik ben 16 en ben nog niet verder gegaan dan klef handjes vast houden, knuffelen en een kus op z’n mond geven. Dont worry…

Je kunt zoals je vriendinnen zeggen zo iemand op z’n bek pakken en je schuldig voelen omdat je er nog niet klaar voor was , of preuts genoemt worden maar je wel beter voelt.

Je moet gewoon zoenen wanneer je er klaar voor bent…

Ik zit een beetje met hetzelfde. Ik weet niet of jij dat hebt: Maar ik vind het ‘eng’ om met iemand te zoenen om wie je echt geeft. Ik zoen veel sneller met iemand die ik helemaal niet zo goed ken. Best dom eigenlijk.

Een kus geven ben ik weer niet ‘bang’ voor. Maar als het gaat om tongen, dan ben ik bang en vind ik het ‘eng’ zou maar zeggen.

Zoiets gaat vanzelf, dan kan je je er niet eens meer druk om maken of bang voor zijn.

je hebt al eerder met hem gehad, en dat is uitgegaan omdat jullie niet zoenden/er niks van kwam. (begrijp ik het zo goed?) Weet hij dat je het eng vind? als je hem vertrouwd kan je het hem best vertellen. het is misschien moeilijk, maar wel beter.

en trek je niks aan van anderen, je moet niet gaan zoenen omdat je anders volgens hun ‘preuts’ bent. doe het pas als jij er klaar voor bent.

Oke :slightly_smiling_face:.

Ik durf alleen ook niet te praten ofzo ;$.
Het lijkt wel of ik ‘alergisch’ ben voor jongens (Hoe je alergisch dan ook schrijft). En ik word al snel rood als het over jongens gaat die ik leuk vind.

Waarom dat ? ;o

Liever preuts dan een sletje toch? :slightly_smiling_face:
Je moet het doen wanneer jij er klaar voor bent en niet eerder, niet op laten naaien door anderen.

Mijn vriendin zei zo;
‘Vraag dit aan hem; Wil jij mijn vriendje zijn?
Hij vind je super leuk.’

Ik denk dan zo… als ik toch niks durf kan ik beter geen vriendje hebben dan dat ik dat wel heb en het daarna weer uit gaat vanwege blablablaa (Geen :kissing:)…
Ik kan toch beter ‘verliefd’ blijven dan dat ik een vriendje neem ?

HELP!

Please :slightly_smiling_face:

ik weet niet of je ooit nog een ander vriendje hebt gehad, maar kon je daar wel gewoon meepraten?
maar iig, als je nog wat met hem begint, gewoon rustig blijven het komt wel goed. als hij echt leuk is zal hij het wel begrijpen toch… doe in ieder geval geen dingen die je niet wilt.

weetje jij trouwens of hij al ooit heeft gezoend?

Volgens mij wel :flushed: .
Hij had het een keertje gezegt volgens mij toen ik het aan hem vroeg toe ik niet met hem had :cold_sweat: