help!

ik ken een jongen die ik echt leuk vind, en iedereen zegt steeds dat hij zich gedraagt of hij mij ook leuk vind.
als ik bij hem ben lach ik met alles wat hij zegt en iedereen zegt dat ik een grote kans maak.
ik wil het hem wel zeggen maar ik ben bang dat hij mij niet leuk vind op de manier dat ik hem leuk vind, en ik wil onze vriendschap zeker ni verpesten.(en als ik bij hem ben gedraag ik me soms zo idioot end an vraga ik me 's avonds af waarom ik dat deed)

weet iemand wat ik doen moet…

mm vragen of jullie keer naar de bios gaan en daar flirterig doen om te kijken hoe hij reageert?

De enige manier om het uit te vinden is en blijft door het te vragen. Zeg wat je hier nu zegt, ook dat je de vriendschap niet wilt verpesten, maar dat je het moeilijk vindt je een houding te geven en graag wilt weten hoe hij over je voelt.

Een vriendin van me had hetzelfde. Een jaar verder niets gezegd, nu slaat ze zich voor haar hoofd. Go for it.

Via omweg kan t idd ook, zoals hierboven =)

Niet niks doen & jezelf daarna voor je hoofd slaaan (:

ga eens gezellig met hem naar de stad, en zie wat er dan uitkomt?:grin:

wel we blijven binnekort met 3 bij mijn nicht slapen, en hij en ik zij twee van die drie, en de ander en mijn nicht weten wat ik voel en zei proberen alles om mij zo ver te krijgen iets te proberen… zou ik dan kunnen kijken hoe hij reageerd als we buiten school zijn? (want ik durf hem niet alleen mee te vragen…)