HELP ?!

[i]Oke ik heb echt n plan van aanpak nodig en aangezien ik ten einde raad ben hoop ik dat jullie me kunnen helpen.

Al ongeveer n jaar heb ik n jongen op msn die ik ken via een goede vriend van mij. Ondanks dat die 20 min fietsen van me vandaan woont zie ik hem niet veel, enkel met uitgaan ofzo.

Nu begin ik toch wel gevoelens voor m te krijgen. We praten iedere dag op msn en ook cammen we wel is. Nu heb ik gister n heel serieus gesprek met hem gehad via msn waarop we dus het onderwerp relatie’s kwamen.

Hij is vroeger hard gebruikt door zn ex. Hierdoor denkt hij eigenlijk dat alle meiden hetzelfde zijn. Uiteindelijk zei hij dat die voorlopig geen relatie wil, hierna vroeg hij eigenlijk vrijwel uit het niets wat ik van hem vond. Dus ik gaf eerlijk antwoord en zei dat ik m wel n leuke jongen vond. Waarna hij het vorige onderwerp terughaalde met het antwoord:
Tenzij iemand mijn hart kan veroveren als een hyena met een bloospoppetje erachter.
Nu weet ik verder niet wat ik van dat zinnetje moet denken omdat die nogal op n raar moment kwam. Ook wil ik echt voor hem gaan maar heb gewoon geen flauw idee hoe ik dat moet aanpakken.

Zijn vrienden kennen mij wel aangezien mijn ex ook daarbij staat maar ga daar niet mee om. Wel heeft die vriend waardoor ik hem kende nog wel contact met hem, maar niet dat ze nog bij elkaar over de vloer komen. Afspreken heeft eigenlijk weinig nut, omdat hijzelf nogal verlegen is. Wel gaat hij binnenkort mee naar n café

als er nog iets onduidelijk is hoor ik t wel :slightly_smiling_face: [/i]

Ik denk dat je er dan gewoon voor moet gaan… binnenkort gaan jullie met een groepje naar een café? Nou ga er dan voor… lekker met hem kletsen!
Als het echt klikt dan weet je hem vast wel voor je te winnen, en dan zal dat vertrouwen van hem naar jou toe vast wel groeien!

Een hyena? haha

Ik weet niet precies wat hij wil, het kan ook zijn dat hij gewoon bang is dat hij weer in een slechte relatie terecht komt en dat jullie vriendschap dan kapot gaat. Ik zou als ik jou was gewoon met hem om blijven gaan en als jullie elkaar dan allebei leuk vinden dan gebeurt er vanzelf wel wat.

hij daagt je uit…

Ik zou als je dan bij dat café bent lekker gezellig met hem kletsen, en misschien wat complimentjes maken daar houden jongens van^^
haha

op wat voor manier bedoel je dit ? Sorry ben met sommige dingen nogal blond :blush:

Ja dat is ook wel weer zo als we in t cafe zijn gaat t wel wat makkelijker alleen mijn ex gaat ook mee en dat vind ik dan weer net niet zo grappig

Ik denk dat ze bedoelt dat hij wil dat je iets doet om hem te veroveren.
Zoiets wou ik namelijk ook zeggen, hehe

Haha, ja tis opzich wel n logisch iets. Hij zal zn eigen heus niet zomaar in mn armen werpen van hoi hier ben ik :-}
maar ik heb zelf echt megod geen idee van hoe ik het aan moet pakken … ben het na dat het uit is met mn vorige vriend aardig verleerd xd

Stuur morgen een leuk smsje ofzo, iets op een luchtige manier of hij je Valentijn wil zijn? Lekker cliché haha, maargoed het gaat om het idee.

Hahah oohja dat is morgen alweer. Maarja dat is voor mij ook n probleem xd

in het café gewoon gezellig kletsen, je van je beste kant laten zien. Als het klikt kun je altijd nog zeggen dat het zó gezellig was dat je snel weer af moet spreken. (: