Help..

Hoi, ik ben 17 jaar en ik vind dus een jongen leuk, al 4 jaar lang… maar hij is onbereikbaar en dat weet ik heel goed, maar sinds ik 16 ben geworden zijn mijn gevoelens voor hem steeds meer gaan worden… en ik weet dat ik hem nooit kan krijgen.
Ik weet dat ik hem los moet laten maar dat is zo moeilijk…
En ik ben bang dat ik nooit iemand anders vind en altijd alleen blijf… Ik ben al 17 en heb nog nooit een vriendje gehad enzo gewoon omdat ik hem leuk vond.
Ik wil gewoon proberen hem los te laten en iemand te zoeken maar dat lukt niet want ik vergelijk ze altijd met hem en dan word het niks… En aan de ene kant wil ik hem niet loslaten… het is zo moeilijk.
Ook ben ik bang dat als me beste vriendin of ik een vriend krijg we uit elkaar groeien.

Iemand ervaring?

Leg eerst eens uit waarom hij onbereikbaar is?
Je moet gewoon leren kijken naar andere jongens. En vaker denken ‘fuck you’.
Dat deed ik altijd en dat helpt!

Naja als ik dat zeg zal niemand het begrijpen… hij is zegmaar, beroemd.

Als je niet zegt wie het is, kunnen we je ook niet echt helpen. ;3

Wat bij mij helpt is lekker vaak met andere jongens omgaan, wie weet dat daar wel een leuk iemand tussen zit!

Beroemde mensen willen ook relaties :slightly_smiling_face:

justin bieber zeker :grinning_face_with_smiling_eyes:

sorry, flauw.
maar ga gewoon lekker uit enzo, leer nieuwe jongens kennen.
zeker weten dat er dan wel 1 tussen zit!

wie is het? en ken je hem ook echt persoonlijk?
en dat over je vriendschap. als je vriendin echt een goede vriendin is en jij ook echt voor haar dan kan je vriendschap wel tegen een stootje. natuurlijk zullen jullie elkaar dan wat minder vaak spreken/zien omdat je dan een vriendje hebt maar als het goed is begrijpen jullie dat dan voor elkaar en kunnen jullie erover praten als je wat dwars zit.

okay, nu ben ik best wel heel erg benieuwd. Ken je hem ook persoonlijk?

jaa dat is wel stom minder spreken/zien.
en ik ga nooit echt uit ik ben er niet zo’n type voor haha.
maar ik zal wel kijken.

en nee geen justin bieber haha, hij speelt in een band.

nee ik ken hem niet persoonlijk.
en iedereen zegt dan van ja dan kan het niet enzo.
maar ik vind hem écht leuk.

ja maar lieve schat, wie zegt dat z’n innerlijk dan ook goed is?
camera’s liegen!

Daar zul je nooit mee krijgen, dus gewoon vergeten. Als het nou nog een bekende van je was geweest oké, niet lullig bedoeld maar nu ben je gewoon naïef. Als hij je niet eens kent, wat heeft het dan voor zin om te blijven denken aan hem en verliefd te zijn op hem? Bovendien zijn beroemdheden ook niet zo perfect, dus jongens vergelijken met hem heeft echt geen zin. Richt je op jongens die je wel kent en vergelijk ze niet.

ja ik weet het
maar omdat ik hem al zo lang leuk vind weetje.
En hij kan wel anders zijn zonder de camera,
maar ik weet wel hoe die is enzo
Ik vind hem al 4 jaar leuk…

Maar ik weet niet hoe ik hem ooit kan loslaten.

Je weet niet hoe hij is, want je kent hem niet.

ahah, ik dacht ook justin bieber
Hoe beroemd is beroemd?
like, hoor ik hem op mijn radio?

Naja laat maar,
jullie begrijpen het niet…

En ja hij speelt in een band.
Jullie vinden hem toch niks,
Bill Kaulitz van Tokio Hotel.

Ja, idd, dat zoiezo.

Ik lees nu dat het die Bill is van Tokio Hotel. Meid, echt waar. Dat is gewoon fan-gedrag. Dat is niet verliefd zijn.

-

Ik snap je wel, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Jij voelt niet wat ik voel…