HELP?

Heey!
DUS, ik heb een paar maandjes geleden ( in de zomervakantie) mijn haar geverft met zwarte henna. En ik vindt het wel mooi maar het is heeel erg vervaagt door het weekelijks zwemmen in chloor. En ik wil toch mijn eigen heeel donker bruine haar terug.
Dus ik heb een aantal vragen:

Hoe gaat dat hennaer zo snel mogelijk uitzonder je haar te beschadigen?
Kan je je haar bleken?
moet het er ECHT uit zijn om het te verven?

EN, ik wou nog vragen, dus ik heb krullend haar maar ik wil zegmaar Alternatief/emo/scene haar. Hoe moet ik dat uitleggen? Ik wil het bijvoorbeeld met een schuine pony ( dat kan bij mij omdat tot mijn oor is mijn haar helemaal slag en niet gekrult.) Any idea’s?

Je kan je haar bleken ja, en het is verschrikkelijk slecht voor je haar.
Weet niet hoe je het eruit krijgt, use google.

Jeetje, is men nou echt zo dom tegenwoordig? NEEM EEN FOTO MEE NAAR DE KAPPER.

GA stijlen.
En Henna IS sowieso SLECHT om je HAAR mee te VERVEN.

Topictitel mag niet in hoofdletters.

@ lacoccinelle: ja, blijkbaar kunnen sommige mensen echt zelf geen dingen oplossen… Niet tegen iedereen hoor, maar bepaalde dingen kan je prima zelf uitzoeken.

PMS meiden hier.

Ik zou het zo niet weten, de kapper zal het wel weten.

henna krijg je er toch niet uit dat maakt namelijk een laagje om je haar heen dus dan pakt er niks meer op zeg maar.

Het is inderdaad moeilijk om foto’s te vinden van gekrulde kapsels en het nog een beetje scene emo te hebben.
Tenzij de 3 foto’s op google die je niet eens goed kan zien.

Godverdomme als je zo negatief gaat doen kan je maar beter gewoon niet typen dankje.

Wassen met anti roos shampoo. Was het een tijdje dagelijks en dan is het zo weer vervaagd en donkerbruin.

Niet bleken! Het vervaagt vanzelf wel en bleken is dodelijk voor je haar.

En ja, ze zeggen van wel, omdat die metaalstoffen slecht kunnen reageren op elkaar ofzo. Maar ik heb mijn haar ooit rood gedaan met henna, en toen bruin geverfd met verf, en dat ging gewoon goed :’)

''Je wilt je haar verven na het gebruik van henna of de henna is te rood uitgevallen.
Het aanbrengen van henna is blijvend, het brengt een laagje om de haren aan, en je moet het eruit laten groeien. Bovendien is het resultaat van henna vrij onvoorspelbaar. Aanbrengen van henna op blond, grijs of wit haar kan roze of onnatuurlijk oranje tinten opleveren.
Chemische haarverf na het gebruik van henna wordt altijd afgeraden. Je kunt de vreemdste kleuren krijgen.
Is je henna verfbeurt helemaal verkeerd uitgepakt, of wil je er vanaf, dan is er een paardenmiddel om te proberen het zo goed mogelijk uit je haar te krijgen. Zie het als noodoplossing, het is wel een aanslag op je haar.
Gebruik alcohol 70% en breng het met een watje op je haar aan, ontzie de hoofdhuid. Na 10 minuten breng je hierover een laag minerale olie (smeerolie) aan, ontzie de hoofdhuid. Dek het af met plastic en laat het een half uur zitten, liefst onder een droogkap of verwarmen met fohn.
Breng shampoo aan op je haar, wrijf het erin en voeg daarna pas water toe. Spoel het uit. Je zult het het misschien meerdere malen moeten wassen voor de olie eruit is.
Gebruik lang en veel goede conditioner om weer vocht in te brengen in het haar. ‘’

PMS meiden…?

FuckxFailure

PMS: Menstruatie
:slightly_smiling_face:

PMS

je kapper weet het wel het beste :slightly_smiling_face:.

Wat voor kleur is het nu geworden dan?
Aangezien mijn haar rood werd toen de zwarte henna in mijn haar vervaagde.

LANG LEVE DE PMS’ERS HIER DAN
ik doe mee als de TS het zo ziet.

gewoon donker bruin?

wat is het probleem dan? je wil donkerbruin haar maar je hebt het blijkbaar al.

Ja, alleen zit de henna nog bij sommige plukjes en die wil ik eruit.
En ik vroeg me af of ik het kon verven…

Gewoon doen. Bruin op bruin kan niet misgaan.

Henna is net goed om je haar mee te verven. Veel beter dan permanente verf. Alleen moeilijk om eruit te krijgen.