help..

nou kijk! ik zit in de 1e en ik heb echt geen leuke klas…
Een meisje stookt mij bijna tegen iedereen op, omdat ik zei dat ik moslim was (wat ik echt NERGENS op vind slaan)
We hebben nu nieuwe groepjes, wij zijn met z’n vieren, 3 meisjes en 1 jongen. Ik zit naast hem (mijn bestevriendin zit tegenover mij en zij is op hem).
En we zaten wel met elkaar te praten enzo.
Toen het pauze was zeiden alle meisjes opeens tegen ons, Niet teveel chanteren he!
En de vorige keer roddelden achter je en zeiden: jij bent op die jongen.
Wat ik dus het ergste vind. Ik mag die jongen namelijk niet echt. Hij sloeg me eens en toen begon hij en die groepje (met die ene meisje die stookte) echt keihard te lachen; ik sloeg hem toen terug.
Maar ik ben het echt zat vooral dat meisje! Dat meisje lult echt vanalles, ze zegt tegen die jongen, hafza is echt gestoord slecht meisje enzo. Wat dus helemaal niet waar is!
Wat moet ik doen ik haat dit zo en ik voel me er erg rot mee, terwijl mijn bf juist leuk vind dat hij in onze groepje zit…

(trouwens ik denk dat die meisje die stookt, gewoon op hem is :astonished:)

huh?

Ik snap er niks van

wtf, wat een rare kiddo’s daar o.o

In ieder geval, ga er over praten, tegen je vriendin, je mentrix, ze moeten weten wat je ervan vind en waarschijnlijk kunnen ze je ook helpen.

Ik snap het niet :’)

Dit is eh… niet zo erg duidelijk…? Misschien moet je een gesprek aanvragen met je mentor over dat meisje en als die jongen vervelend doet, moet je hem even apart nemen en vragen of hij daar alsjeblieft mee wil stoppen.

wat snappen jullie niet?

Snap er ook niks van.

ik snap het niet

als je er nou mee begint om 't is duidelijker te beschrijven wat je probleem is …

Je moet je zinnen duidelijker formuleren xD

ik typ wel ff over:$

ik snap het ook niet maar,
Gewoon constant naar je mentor/mentrix gaan.

je hebt het over 1 jongen die bij jullie groepje hoort en waar je naast zit
en dan weer over een jonge die je slaat, is dat dezelfde jongen?
en dat chanteren klopt volgens mij ook niet?

zo beter?
ja dat is dezelfde jongen.
hoebedoel je dan dat het chanteren niet klopt?

Ik snap het ook niet.

laat dan maar.

Waarom dat chanteren? Waarmee chanteren?

Komt het er nou op neer dat er een meisje is dat stookt en dat je die jongen die nu in jullie groep zit niet mag omdat zij zegt dat jij op hem bent?

chanteren= soort van versieren :S
nee, niet alleen daardoor. Ik kwam zo in de klas en toen kwam een jongen naar mij toe en zei: Ben jij moslim ik zei Ja. Toen ging hij gelijk naar dat meisje toe en zei Wat lieg jij? En een week erna ging ik naar de macdonalds, met mijn vriendin. Zij was erbij en toen vroeg ze me weer ben jij moslim. Ik zei ja dat ben ik en toen reageerde ze echt boos ofzo. Maar ik denk dat ik misschien beetje boozig overkwam. De volgende dag riep ze haar vriendin erbij en ging ze tegen iedereen vertellen wat er gebeurd was. Die vriendin schold mij uit en ik dacht Omg? Terwijl dat meisje zich omdraaide en zogenaamd met haar kluisje bezig was :grinning:. Sinsdien haatt ik haar en ik weet dat ze mij ook haat (:

Ik hoop dat dit wel duidelijk is:p

Chanteren; geld van iemand eisen in ruil voor het verzwijgen van iets slechts over die persoon bijv. `iemand chanteren met naaktfoto’s` ’