HELP

morgen ga ik met een stel vriendinnen naar het strand, maar ik ben net ongesteld geworden (en nogal zwaar)… hoe doen jullie dat? waar bewaren jullie je tampons? en daarna gaan we met z’n allen bij een vriendin films kijken. hoe doen jullie dat? en een tampon indoen , ik weet nooit zo goed of hij goed zit, ik voel hem niet iig, maar hij lekt toch nog wel een klein beetje, vooral als ik hem net in doe… help??

gewoon in een tasje? en ik heb er nooit last van dat het lekt? misschien omdat er nog een beetje bloed zat ofzo…? en als je hem niet voelt weet je pas als hij goed zit

ja kan, maar moet ik die dan de hele tijd bij me hebben? en ik had gelezen dat als je zwemt, dat je dan niet ‘lekt’ maar als je uit het water komt wel… helaas duurt het dan nog wel even voor we bij mijn vriendin zijn, is het dan te laat (ik denk half uur ofzo) en we zijn de hele dag weg op het water (boot, luchtbed) en dan neem je geen tasje mee?.. zuigt die tampon niet het water op?
xxxxx

nee dat zuigt het niet op en ga je dan zwemmen? en je moet het om de paar uur (4? hangt ervan af) een andere indoen

ja we gaan zegmaar water in- water uit enzo… maar wat als we op het water zijn en dan zeg ik jongens we moeten naar de kant want ik moet een tampon verwisselen? dat doe ik liever niet namelijk… :expressionless:

uhm tjah ik heb geen idee dan anders kon je er nog wel een maandverbandje indoen en tampon als je niet zou gaan zwemmen of iets?

neem je geen tas mee als je de hele dag weg bent? waar laat je dan je portemonnee met je id enzo?

Bewaren in je tas, en je vriendinnen mogen toch wel zien dat je ff een tampon gaat verwisselen in de toiletten :S. Is toch niks raars aan als ze je met een tampon in je hand zien.

en een tampon moet je echt niet op de seconde precies te verwisselen…

als je een boardshort hebt (donker) of een kort broekje moet je die overheen trekken… gewoon voor zekerheid. Ik was ook vaak hevig ongesteld ook op vakantie :s – strandvakantie!!

Maar deed dus altijd een boardshort (zwemshort?)/ broekje aan. Gewoon voor de zekerheid en een tampon deed ik pas verwisselen als we weer terug in appartement waren, vaak na zo 4 uur…
Je kan dus bij bioscoop doen?? of strandtent??

en ik gebruik altijd met hevige ongesteldheid o.b tampons en dan die van het groene doosje ((super)). Die werken voor mii goed!

tampon gewoon meenemen in je tas … bedoel dat lijkt me niet zo moeilijk!..
en je bent samen met anderen meiden, dus niks ergs aan! :wink:

en ojah je tampon zit goed… als je hem niet meer zo voelt.
Ik voel altijd wat dat er een tampon in zit… maar niet irriterend als dat wel zo zit dan zit die niet goed. Je moet gewoon proberen een houding aan te nemen om je tampon zo ‘‘ver’’ mogelijk in te brengen… Ik sta ook altijd in rare yoga en pilates houdingen hahahhah xD

ik neem meestal nooit id mee naar strand enzo…

tampons niet of iets ? een tas?
Maar je moet gewoon kleine tas ofzo meenemen en daarin doen. Je moet natuurlijk voor zwemmen tampon inbrengen en wanneer je bioscoop filmpje gaat kijken, daarvoor.

-Maar ga je gelijk door na bioscoop? bedoel dan heb je toch iets tasje of een zak van broek of jas waar het in kan?
Nog een vraag wordt het morgen niet slecht weer? … Nou dat zie we dan wel xD

Als meiden onder elkaar is het toch niet gek om een tampon te pakken? gewoon niet te druk om maken :slightly_smiling_face:
maar inderdaad gewoon een tas meenemen. een kleintje ofzo. en vlak voor je weggaat een tampon in doen.

In een tasje doen. En ikweetniet maar je kan het toch gewoon zeggen tegen je vriendinnen. En ja. als je dat liever niet doet dan ehw zeg je gewoon dat je heel nodig na de wcmoet ?? ;S

Jezus wat doe je moeilijk neem gewoon een tas mee en die vriendinnen gaan je echt niet uitlachen ofzo en je zwemt toch niet 4 uur nonstop neem ik aan?

net alsof je vriendinnnen nooit ongesteld zijn!
dat kan wel,
gewoon zorgen dat je op tijd vervangt.
je kunt gewoon zwemmmen hoor!
in het water stopt het bloeden.

Gewoon netjes iedere 4 uur verwisselen en als je een tampon pakt valt dat echt niet op ofzo hoor?

maar het wordt morgen helemaal geen lekker weer… dus wss gaan jullie niet eens zwemmen :stuck_out_tongue_winking_eye: problem solved.

oohja en een tampon wisselen kan op elke wc die er in de buurt is, een strandtent ofzo.