Help!

M’n ex en ik zouden weer kijken hoe het tussen ons zou lopen. Ben echt dol op hem en zou niet weten wat ik zonder hem moet. We zijn alleen nog niet samen… En niemand weet dat we deze plannen hebben. Alleen ben ik vorige week wel met z’n beste vriend naar bed gegaan. (mijn ex weet dit niet) En ben nu ook veel met hem samen. Het rare is dat ik bij hem me heel fijn voel en er geen spijt van heb. Al voel ik me wel een beetje schuldig. Maar ik weet ook niet wat ik moet doen? Vind ik ze dan allebei leuk? :woman_facepalming:

Zo, dat is wel 1 mannenstreek voor je ex. Best genaaid, sorry.
Eerlijk zeggen.

Ehm beetje domme actie ook ofniet?
Naja als je ooit nog iets met je ex zou willen zul je het moeten vertellen, waarschijnlijk komt hij er toch wel achter. Als je dit nu eerst even doet, kan het zijn dat hij je niet meer moet, Hup 1 dilemma minder.
Nee maar weet je ik zeg altijd je ex is niet voor niets je EX. Het is uitgegaan met een rede, en vaak wanneer mensen het dan toch nog eens met elkaar proberen loopt het vaak weer hetzelfde af. Er zijn redenen waarom het uit is gegaan. Soms kun je een tijdje doen alsof alles goed is, en dan kan dan ook best zo zijn, maar vaak komen de irritaties of what ever waarom het uit is gegaan toch weer om de hoek kijken.
Het is trouwens logisch dat je net nadat het uit is nog iets voor je ex voelt, dit heeft bijna iedereen. Maar dit betekend niet dat die gevoelens een goede basis zijn voor een relatie.

Het hem gewoon vertellen want als jullie weer samen zijn dan staat dit ook telkens tussen jullie in.

Dubbelpost -.-

Ik weet dat het een domme actie is… Maar toch heb ik er weinig spijt van… Dat is het rare… :S

Ga dan voor die gast waarmee je in bed bent gedoken en niet voor je ex? Als je ex erachter komt zal hij je toch niet meer moeten hebben vrees ik.

nogal dom ja.
niet echt een goed begin van jullie relatie…

Als je een goed gevoel bij die beste vriend hebt, kan je het toch met hem proberen?
Vraag me af of je ex sowieso denkt hmm ik neem haar wel terug als je met zijn beste vriend naar bed bent geweest…

Ik klink nu echt als een zeik wijf, heb dit zelf veroorzaakt maar toch.
Ik noem ook ff namen dat is wat makkelijker voor mij.
Do is mijn ex, en Jim is zijn beste vriend.

Van Do weet ik dat hij mij leuk vind. Voelt vertrouwd. Bij Jim is het iets nieuws… Misschien vind hij mij niet eens leuk. Dus wil wel voor hem gaan maar angst om hard afgewezen te worden. Ben ook van mening dat als Do hier achter komt hij mij nooit meer wil zien…

Je ex moet het in ieder geval weten. Hij heeft het recht om te weten met wie hij verder wil.
Er is idd veel kans dat hij niet met je verder wil, en dat verdien je ook ergens.

[i]Ik zeg maar zo;

Uit = Uit.
Niemand kan dan wat fout doen, je bent immers in deze kleine periode vrijgezel geweest. Alleen wel dom van je dat je met zijn beste vriend het nest bent ingedoken.

Het beste wat je kunt doen, is eerlijk zijn tegen je ex.[/i]

Dank jullie wel =]
Ik ga maar de moet bij me kaar rapen om het hem gewoon te vertellen.
En zie dan wel hoe alles verloopt… =)