help!!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[b]help ik ben super verliefd!!![/b]

ik ben stapel verliefd op S en ik maak ook al oogcontact :grinning_face_with_smiling_eyes: (maar ik merk ook al dat hij me een beetje leuk vind want hij kijkt en lacht al vaker naar me :four_leaf_clover: )
mr ik wil graag meer flirt tips…
ik ben ook wel toe aan mn eerste vriendje…(of is dat raar?)
kunnen jullie me helpen? -xxx-

je bent 13? dat gaat toch (:

zoekfunctie?
die roze tekst deed echt pijn aan mijn ogen ><

sorry ik wil je wel graag helpen maar er zijn vercshillende dingen mis met dit topic:

1. je moet in de titel zetten waar het (ongeveer) overgaat. dus niet alleen “help”

2. er bestaan al verschillende topics hierover zoals algemene flirt topics…

3. die roze tekst doet idd een beetje pijn aan mn ogen :stuck_out_tongue:

maar dat soort dingen wist je waarschijnlijk niet dus nja. ik hoop dat je vindt wat je zoekt in 1 van die andere topics

heej

Je moet sowieso wat je al deed veel oogcontact maken en als je dathebt gedaan hem voorzichtig aanraken aan zijn arm ofso en vaker met hem praten enzoo

xxxx suc6

ik denk dat je die flirttips inmiddels wel hebt gevonden als je de zoekfunctie even gebruikt,
maar het is niet heel erg om met 13 nog geen vriendje te hebben toch? Ik ben 15 en heb er ook nog geen, dus vooral niet iemand nemen “omdat je nu toch wel eens een vriendje moet hebben”, echt ik ken het gevoel wel hoor :wink: