Help

Heey ik zit al een tijdje ergens mee ik hoop dat jullie mij kunne helpen.

Nou kijk een jongen die ken had mij op hyves een berichtje gestuurd met dat hij me leuk vind enzo en dat hij met mij wou afspreken dus ik had toen na een tijdje met hem afgesproken, ik en mijn vriendinnen dachten dat hij niet zou opdagen en dat hij gewoon een grapje maakte dus die dag dat we hadden afgesproken ging ik met een viriendin naar die plek zei bleef ergens wachten en ik liep dus naar die plek toe en tot mijn verbazing stond hij daar dus toen gingen we een beetje praten enzo en toen begon hij mij te zoenen enzo daarna zei ik dat ik weg moest en namen we afscheid hij zei dat hij echt serieus met mij verder wou. ik begon hem steeds leuker te vinden maar iedereen waarschuwde mij voor hem omdat hij geen goede jongen is. 2 weken later hadden we weer afgesproken toen gingen we naar een steegje en het was best donker ik was daar nog maar net en hij begon me al te zoenen en aan me te zitten ik wou het wel maar aan de ene kant ook weer niet maar tpch liet ik het toe :pensive: toen pakte hij mijn hand en zette die op zijn penis hij zei dat ik het moest voelen ik zei dat ik dat niet wou maar hij bleef maar door zeuren en zeggen dat er nix zo gebeuren en dat ik het gewoon moest doen dus toen heb ik het maar gedaan daarna haalde hij zijn penis uit zijn boxer en moest ik hem aftrekken dat heb ik dus ook gedaan hij wou daarna ook sex met me hebben maar dat wou ik niet en dat heb ik gelukkig ook niet gedaan en dat vond hij toen ook niet erg we hadden nog een beetje gepraat en toen zei ik dat ik weg moest we gaven elkaar nog een kus en toen ging ik weg. sinds die dag neegeert hij mij ik weet dat hij geen goede jongen is maar toch kan ik hem niet vergeteb hoe hard ik dat ook probeer. ik heb nog gebrobeert om met hem te praten maar hij negeert me gewoon. ik weet zeker dat hij gewoon met me wou afspreken voor de sex ik ben wel blij dat ik dat niet heb gedaan anders had ik me nu nog erger gevoeld. maar ik weet nu echt niet wat ik moet doen ik weet het echt niet meer. kunnen jullie mij helpen :anguished:? ik hoop echt van wel.

Xoxo :kissing:

Je moet niets doen. Die jongen was gewoon een losertje die je, zoals je zei, alleen maar daarvoor wilde hebben. Gewoon laten gaan.

Er zijn genoeg andere jongens in de wereld.

gewoon negeren. doen alsof je het niks kan schelen.

Ik ben dom. Ik quote in plaats van wijzig. Sorry :slightly_smiling_face:

vergeten die jongen!
negeer hem net zo hard terug!
verwijder zijn nummer, msn en hyves.
verwijder alle foto’s van hem die je op je telefoon hebt!
doe gewoon je best om hem te vergeten.
want een paar keer zijn naam lezen is al genoeg om hem weer terug te willen

Shiit he, facking eikel is dat !
Precies, negeer hem, diss hem, fack die loser.
Ik ben blij voor je dat je niks met die gozer gedaan hebt.
Waarschijnlijk gebruikte hij je indd, ik snap niet dat er zulke jongens bestaan.
ze latenje voelen dat je zo speciaal bent en laten je dan zo hard vallen!
Succes ermee meid :wink: vergeet die sukkel hij is het niet waard!

je haalt de woorden uit m’n mond.