Help?

Ik vind een jongen van school heel leuk, en hij mij ook. We weten van elkaar dat we elkaar leukvinden, maar hij is vrij verlegen… Ik durf de eerste stap ook niet zo goed te zetten, weet eigenlijk niet wat ik moet doen. Help, iemand? Wat moet ik zeggen? Verkering of iets vragen is zo afgezaagd, en dat wordt heel ongemakkelijk denk ik… Ik ben ook nooit alleen met hem, altijd in 1 vriendengroep van zijn vrienden en mijn vriendinnen…

Gewoon vragen of hij een x met je wil afspreken !
Als je zeker weet dat hij je ook leuk vind dan zegt hij echt geen nee !

En vraag het gewoon als je hem een x ziet lopen (:

En wat dan, naar de film? Of gewoon thuis? En wat moet ik dan doen? Hem zoenen ofzo? Haha ik ben hier zo slecht in! :blush:

Je kunt gewoon thuis film kijken, als jullie dat allebei leuk vinden. En over dat zoenen moet je je niet druk maken, dat komt allemaal vanzelf wel. Gewoon lekker spontaan laten gebeuren :wink:

wat ik zou doen is zeggen:
hoi, ik ga vanavond met jou naar de bios. :grinning_face_with_smiling_eyes:

nee, nooit echt problemen mee gehad zoiets…
altijd gewoon, afgesproken ofzo?

Ajb je topictitel even aanpassen (via Wijzig knop), want deze is wel erg algemeen :slightly_smiling_face:

gewoon zeggen dat het je leuk lijkt om samen te gaan afspreken en dan komt het vanzelf

Eusj, ik wist niet dat dat nu kon, eindelijk!
edit: ik heb net bij een van m’n eigen topics gekeken, en daarbij lukte het niet…?

Shit, nou is de gevatte opmerking die ik wilde maken al niet leuk meer ):
Ik doe het toch:
Jij dacht, laat ik mijn topic een duidelijke titel geven?

@ TS: Op het oorspronkelijke bericht gaan staan en dan op ‘wijzig’ klikken, aan de rechterkant. Kun je het veranderen (: