Help!

Hoi meiden,
Ik heb een probleem, Ik heb gister knoflook gegeten door mijn eten heen maar ik heb vanavond schoolfeest en de stank isnog niet weg! En ik heb ook zo een vieze smaak in mijn mond…
ze zeggen dat je een takje pnogwa op moet kouwe maar da hebben we niet in huis op dit moment Sorry maar ik weet even niet hoe je da typt:P
Hebben jullie tips? Want het is niet zo fris als ik vanavond met iemand sta te praten en ik stink uit mijn mond naar knoflook!

xxxKim

serieus hoe kan je dat nu nog hebben? poets je je tanden niet?

Peterselie kauwen.

En vanavond tanden poetsen, tong poetsen, mondwater, kauwgom. En alleen water drinken voor het feest / niets anders eten, als je een lege maag hebt nu alleen droog, vast voedsel eten (brood ofzo), maar niet vlak van te voren nog.

^^ Dat vind ik ook knap

• kauw op peterselie
  • kauw op een koffieboon
  • poets je tanden heel goed
  • poets je tong
  • ga met zo’n flos ding over je tanden
  • neem pepermunt
  • neem kauwgum
  • ga naar de winkel en haal zo’n ademspray
  • ga naar de winkel en haal van die dingen die smelten op je tong, die smaken naar mint (Sportlife heeft ze)

En dat was je hele stappenplan ^^

In knoflook zit vaak, in het midden nog zo’n klein stukje, [Soms is het nog groen, als een ‘blaadje’, soms is het gedroogd], wat kan gaan gisten als je dat opeet. Dan kan je die stank dus krijgen. [Dat komt dus van uit je maag, en NIET van je tanden af, ofzo.] Peterselie schijnt inderdaad goed te werken. Probeer verder veel water te drinken [pepermunt-thee is ook goed voor de maag, misschien helpt dat ook wel iets :slightly_smiling_face:] verder toch tanden=poetsen en kauwgom kauwen. [Hier gaat het niet van weg, maar je maskeert de geur wel :slightly_smiling_face:]

van dat listerine spoelspul of zo… dat doe ik wel eens als ik vind dat ik uit m’n mond stink… vind het zelf vreselijk spul (brandend gevoel enz), maar het helpt wel :stuck_out_tongue:

Ik poest me tanden gewoon hoor, 2x per dag dus daar kan het niet aan ligge

kijk, dát vind ik nou knap.

Poets je tanden dan vaker.

http://icanhascheezburger.wordpress.com/files/2009/10/funny-pictures-cat-likes-your-point.jpg

Yes,i know.

kapsooon