help.

oke, ik heb een beetje een probleem.
ik heb nu sinds 2 weken een vriend, we kennen elkaar al een tijdje.
maar alles gaat echt heel erg snel, ik ben heel erg gek op hem. ik heb soms ook het gevoel dat het bij hem niet zo is, en dat die het alleen maar doet voor het zoenen en dat soort dingen want hij heeft al een paar dingen geprobeerd qua seks enzo, terwijl ik daar niet echt aan toe ben. ook kan die niet praten in real, hij vind 't moeilijk om over z’n gevoelens te praten terwijl we via msn wel hele gesprekken hebben. ik vind het best wel vervelend want ik heb dan soms het idee dat ik er niet genoeg voor hem kan zijn en dat die me eigenlijk niet helemaal wil toe laten in z’n leven. wat kan ik doen om meer met hem te praten? en te zeggen dat alles een beetje snel gaat ? ik zit er best wel mee.

Je moet geen dingen doen die je niet wil, want geloof me, daar krijg je spijt van.

gewoon eerlijk tegen hem zeggen dat je nog niet verder wilt gaan, en dat je het fijn zult vinden als hij af en toe ook over zijn gevoelens praat.

Vraag het via msn. Oke, in real life is het wel wat ‘netter’. Maar hij is was losser op msn, zoals je zegt, dus dan krijg je er misschien een beter antwoord uit?

nee ik weet het, ik ga ook niet verder dan ik wil.
maar alsnog dan heb ik wel een beetje een gevoel van ja jeetje, wil die het niet alleen daarvoor? is het daarom dat we iets hebben.
het maakt me zeg maar gewoon onzeker.

Ik zou niet echt een relatie met iemand kunnen hebben die niet echt kan praten, als je snapt wat ik bedoel. In ieder geval: geen dingen doen, die je niet wilt!

ik heb dat ook, dat me vriend in real niet kan praten over gevoelens enzo.
zeg gwn dat je dat bestwel vervelend vind.
heb ik ook gedaan, mijn vriend probeert t nu ook egt.

jaa ik snap wat je bedoelt, maarja je kan er weinig aan doen als je ondanks dat helemaal gek op hem bent.

Ik weet niet of dat zo slim is, hij moet je gewoon gaan vertrouwen en leren om over zijn gevoelens proberen te praten… anders kan je bij elke ruzie / onderwerp waar je over wilt praten… alleen via msn praten en dat lijkt me nu niet bepaald fijn