Help

Er is een speciale kapster ingeschakeld die ervoor probeert te zorgen dat mijn haar uitgekamd word. Hij is helemaal naarde klote. Hele lange tijd niet uitgekamt en ik lijdt een ondraagelijke pijn het doet zoveel pijn mijn hoofdhuid is helemaal rood. Ik schaam de me doodood t zijn hele grote klitten & echt een hele klomp. Ze moppert hele tijd & ik moet hele tijd huilen & ik ben toen naar de douche gevlugt om tezeggen dat ik het zelf wel deed ze bonkt hele tijd op de deur wat moet k doen?? Sorry voor mijn taal. Ik zit ook maar op mijn mobiel te typen geen berichten als:eigen schuld alsjeblieft een goed advies ik kan het niet aan

Eraf knippen kan niet dan ben ik kaal

Als eerste vond ik je verhaal wat moeilijk te volgen, begrijp ik het goed als je hulp vraagt omdat je behoorlijke klitten en knopen in je haar hebt? Ik weet niet wat voor haar je hebt, heb je heel dik of heel stug haar of is het meer dun of juist weer krullerig. Ik denk dat je de hulp van de kapster moet accepteren, schaam je er niet voor deze kapster heeft vast vaker zoiets meegemaakt.

Daarnaast kun je proberen het heel voorzichtig uit te kammen begin met twee centimeter aan de onderkant, als dat klit vrij is neem je steeds een centimeter meer mee. Er bestaan ook antiklit sprays of crème spoeling, ik ben zelf niet zo van die middeltjes dus ik weet niet of het helpt.

K heb heel dik haar & die kapster is heel boos dat IK dit zo heb laten gebeuren. Bij haar pakt ze gewoon die kam & rukt mijn klitten zowat uit mijn hoofdhuid ze is echt niet professioneel

^Hoe heb je het zo laten gebeuren? Als je je niet prettig bij haar voelt dan kun je het nog zelf proberen of iemand opzoeken waar je je wel prettig bij voelt.

Thankgod dat je reageert. Ik heb t maanden niet gekamd omdat ik heel ziek was. Ik heb nu een lange tijd de douche voor mezelf. Ik ga het zelf proberen. Die kapster is heel gemeen en ík ga t idd zelf doen. Ik heb alleen geen conditioner in huis shit alleen shampoo & misschien kan ik het natmaken maar dan verlies ik veel haar maar das iig beter dan een kale plek

Inderdaad, zou gewoon zeggen dat ze weg kan gaan en je har hulp niet meer nodig hebt.

T lukt niet ik ben wanhopig help

T lukt niet ik ben wanhopig help

^Wat lukt niet? :’)

Uitkammen

Heb je al antiklitspray erin gedaan? Of je haar wassen met een berg conditioner?

Gebruik je een goede grote borstel? Geen kam. Droog haar. Begin aan de onderkant.

Heb t beide nii in huis
Heb gelezen dat wasmiddel in jehaar goed is. Is dat schadelijk??