help

Hai,

Ik heb ruzie met een meisje en volgende week donderdag moet ik de musical opvoeren,maar ik heb van mijn vriendin gehoord dat ze komt. Ik wil dit echt niet,ik zweer dat ik er alles aan wil doen om haar niet te laten komen. Dat mag niet. Ik weet zelf niet waar dit gevoel vandaan komt. Wat denken jullie? Hoe komt dit gevoel er ? Waarom wil ik niet dat ze komt? Het klinkt allemaal ontzettend raar,maar ik begrijp het zelf ook niet.

Liefs

Je voelt je zo omdat je ruzie met haar hebt. Als je zo erg vind dat ze komt moet je zelf maar misschien niet gaan als je je nu al zo loopt op te vreten

Tijd om de ruzie op te lossen dus

Ik zou gewoon proberen om haar zoveel mogelijk te negeren tijdens de musical. Er zit meer publiek in de zaal, dus wie weet valt haar aanwezigheid dan helemaal niet zo op. Ik zou haar in ieder geval niet proberen weg te jagen, want dan heb je kans dat je dingen alleen maar erger gaat maken.

Verder sluit ik me aan bij wat hierboven gezegd heb, probeer het uit te praten. Dan zul je je beter voelen. Als dat niet lukt moet je het gewoon maar naast je neerleggen, dan heb je het in ieder geval geprobeerd.

Je moet gewoon je eigen ding blijven doen.
Ik heb zelf in een musical gespeelt voor mijn hele school.
In het begin vond ik het echt vreselijk, maar na een tijdje maakte het
me niet meer uit wat ze van mij vonden.
Het is super leuk om in een musical te spelen dus laat dat
niet verpesten door een ruzie. Je kan ook altijd nog proberen die ruzie op te lossen.
Ik hoop dat je er iets aan hebt.