Help?😓

Hee

Het is een beetje een typisch verhaal… maar toch wil ik graag om tips vragen.

Ik ken nu 2 jaar een jongen waarmee ik er “goed bevriend ben”, hij noemt me soms zn zusje alleen als ik echt met hem ben 1 op 1… dan houd hij mn hand vast en knuffelt hij mij en zit aan “de vrouwelijke rondingen zowel achter als voor”… en we logeren zo nu en dan. Morgen is het dus weer zo ver… alleen ik vind hem dus leuk… maar hij doet kwa handelingen alsof hij me wil maar op app zegtie dan dingen waardoor dat niet zo lijkt afentoe… wat moet ik nu doen? Want er is een andere jongen die wèl bekend heeft dat hij me leuk vindt… en ik weet echt niet wat ik met "mn bff " aan moet want wil hem niet kwijt en kan geen afstand nemen😐 Help?

Ik vind het een beetje vreemd dat hij je z’n zusje noemt, maar dat hij wel zo veel aan je zit en ook aan jouw vrouwelijke rondingen zit. Dat doet mijn broertje echt niet.

Ik zou me niet te veel op hem focussen als potentieel vriendje, maar wel op die jongen die je leuk vind. Je moet niet te lang blijven hopen dat iemand jou leuk vind als hij geen signalen laat zien dat hij je leuk vindt.

Dat is juist het probleem… ik sta die dingen toe en hij zegt ook gwn ik hou van je etc en maakt me jaloers en al die dingen maar op app doetie dom van ja heh sis, als ik dan niet reageer zegt hij: heb k iets verkeerds gezegd😋

Maar jij vind jou ‘bff’ leuk en niet de jongen die jou leuk vind. Ik verwacht dat je nog best jong bent, dan verwacht je vaak dat je degene leuk moet gaan vinden die jou leuk vind, maar dit moet je dus echt niet doen. Zeg gewoon tegen die goede vriend van je wat je voelt, als hij niet hetzelfde voelt en hij is echt een goede vriend, behoud jullie vriendschap echt wel, en als hij wel hetzelfde voelt heb je geluk!

Hoe in godsnaam begin je over zoiets? We zouden netflixen etc maar dan zit je midden in een serie ofzo en hoe moet je daar over beginnen?

Gewoon iets zeggen in de trant van: ik wil je graag iets vertellen, en het is best lastig voor mij om te vertellen, en dan zeg je dat je hem leuk vind.

Ik durf het dus niet… omdat hij echt heel lang geleden toen ik hem nog niet echt leuk vond ofzo zei van als ooit 1 van de 2 verliefd wordt beëindig ik de vriendschap meteen blabla

Dan schrijf je het op een briefje. Schrijf dat je het lastig vind om hem het te vertellen, omdat je bang bent dat het het einde van de vriendschap is. Ga eventjes de kamer uit als hij het leest. Doe desnoods net alsof je het briefje laat vallen en ga even naar de wc en zie zijn reactie als je terug komt.

Wat als hij geen vrienden meer wil zijn? Hij en mijn ouders en ik met zijn ouders gaat zo goed met elkaar en dan is iedereen van waarom hebben jullie ineens geen contact meer? Hij kan dan makkelijk zeggen van ja ze vindt me leuk, maar dat is dan zooo schamend

Nee joh, dat zegt hij echt niet! Gewoon doen en anders hou je het voor jezelf.
Je kunt ook een wat romantischere film aanzetten en dan voor de grap zeggen iets van ‘zullen wij dat ook eens doen’ of ‘zie je ons al zo samen’ en wacht dan af wat hij zegt.

Oke hij is dus bij mij, zodra een jongen mij belde ging hij snel een meisje bellen en hij ging helemaal aan de andere kant van de bank zitten tijdens netflix en normaal slaapt hij mèt mij maar nu volledig op een matras een meter bij mij weg, ik lag fk hard te huilen om iets hij doet niks ik loop weg en hij doet nog niks, kom ik terug ligt hij gewoon te snurken

Wat Mupke al zei, je moet er eerst achter zien te komen wat hij precies voor jou voelt. Ik heb namelijk het idee dat hij een beetje misbruik maakt van de situatie, of denk je zelf van niet? Hoe vind je het zelf dat hij jou op bepaalde plaatsen aanraakt?

Hij doet dat niet altijd, deze x bijv niet. En als ik het niet leuk zou vinden dan zou hij het ook niet doen, hij wordt er niet anders van ofzo dus ik weet niet echt of dat het is. Maar soms doetie gwn klootzak en soms is het ineens een cutie echt heel wisselvallig.

Ben ik de enige die het raar vind dat je BFF aan je voorste en achterste zit?
Straks gebruikt die je gewoon een beetje…

Dus als die nu nog zegt dat je niks meer bent dan een vriendin… is t best een douchebag.

Niet zo slim denk ik dus…

Ik kan jullie geen ongelijk geven, ik bedoel jullie kennen hem verder ook niet. Maar Zoals ik al zei hij doet dit niet elke x en al helemaal niet als ik het niet toelaat maar ja ik begrijp jullie wel

Ja kijk als jij het oke vind dat hij je zo aanraakt, is het natuurlijk ook niet zo’n probleem. Maar als jij eigenlijk meer wil als in verkering/relatie, dan zal je daar toch een keer over moeten praten.

het enige wat helpt is erover praten
zeg wat je voelt en dat je graag wil weten wat hij voelt en dat je in de war raakt doordat hij gemixte signalen geeft
misschien vind hij je niet leuk, dan is het ff balen en vet pijnlijk, maar dan weet je dat in ieder geval en geloof me, die pijn duurt vast niet lang en is zoveel fijner dan constant rondlopen met twijfels