Help

Ik weet dat mensen gaan zeggen wtf hou je t niet tegen etc maar ik weet t niet wat er mis met me is maar sinds zo’n 3 jaar geleden toen ik mey mn gezin naar een huisje ging een weekendje weg en ik en mijn broer op een kamer en mijn ouders in een, toen mijn ouders even weg waren ging mn broer naast me liggen en ik weet niet hoe t ging maar voor ik t wist zat hii me te beffen, dit was het momeny dat ik had moeten ingrijpen en had morten zeggen ik wil het niet maar het was gwn wel lekker maar ik wist dst het niet kom, ik probeerde hem te ontwijken maat in die drie jaar is t veel vaker gebeurd in de douche etc gelukkig alleen handwerk zeg maar maar als het aan hem had gelegen waten we zelfs verder gegaan, nu hoop ik dat er mensen zijn die me serieus nemen en niet meteen gaan zeggen wtf doe je dat en hoer enzo want ik ben gwn normaal en voel me er ook kut over maar mijn broer heeft wordeaanvallen en me al heel vask geslagen of uitgescholden hij is breed en lang ik ben een beetje bang voor hem ofzo en dst is ook zeker een reden, mijn vraag ten eerste is hoe kan ik dit stoppen echt help! Ten tweede een vriendin van mij weet bijna alles van me behalve dit moet ze dit weten ja of nee

Ik zou er echt met iemand proberen over te praten. Vriendin, ouders, mentor op school? Hoe oud is je broer en hoe oud ben jij?

Ik ben 16 hij 18

Sorry, maar ik vind het echt niet kunnen dat je hierover liegt. Dat is oneerlijk tegen mensen die wel écht verkracht worden.
Mocht het wel echt zijn, dan vind ik het heel vervelend voor je maar ik geloof je gewoon niet adhv de grote hoeveelheid topics die je maakt.
(+uit ervaring weet ik dat je na een aanranding/verkrachting echt geen behoefte hebt aan vibrators en dergelijke)

Misschien naar iemand op school gaan? Een docent die je vertrouwd? Die kan er namelijk neutraal tegen aan kijken en staat niet meteen tot thuis gerelateerd.

interpunctie?