help!

Hey, ik zit met een best groot probleem. Ik heb een soort van vriend, we hebben geen relatie maar gaan zo wel met elkaar kom. Hij woont 4 uur verderop en we zitten op dit moment midden in onze examens. Echter doet hij vwo en ik mavo. Hierdoor is hij de hele tijd aan het leren. Als ik dan savonds klaar was en een appje stuurde reageerde die maar heel soms. Hierdoor ging ik me kut voelen en als dat tegen hem zei moest ik niet zo zeiken en eens stoppen met janken. Dit heeft dinsdagavond voor de 2e x het toppunt bereikt met woorden van zijn kant als ‘sodemieter op, en kom nooit meer terug’’ ‘‘kom maar terug als je kritsche kan denken en stopt met janken’’ ‘‘hup moven’’ ‘‘ga je zelf weg of moet ik je echt blokkeren’’ en nu leest die mn berichtjes wel. Tot gisteren. Ik had slaaplekker gestuurd en wilde nog 1 foto sturen. Voor ik die foto stuurde zei ik ‘‘oke nog 1 dan’’ en op dat moment blokte hij me. Toen ik bij hem was, was hij zo leuk en liet die me echt zien dat die gevoelens voor me had. dmv kusjes, midden in de nacht knuffelen op de bank, vertelde me alles wat hem pijn deed, maakte eten voor me en drukte me in zn slaap dichter tegen zich aan. Ik was vanochtend de wanhoop nabij en heb bij greetz een kaart bestelt met een doos chocola erbij. Ik vroeg aan 2 vrienden wat zei zouden doen in zn situatie. Zei vertelden me dat ze het weg zouden gooien en het alleen maar erger werd.
Ik ben nu zo bang, ik wil hem echt niet kwijt en hem absoluut vaker zien.
Wat moet ik doen? :frowning_face:

Misschien is die heel erg gestrest en heeft hij gewoon even écht geen tijd op met je te praten. Dan vind ik het als nog dat hij dit op een andere manier kon zeggen. Maar de examens zijn bijna voorbij, dus ik zou na zijn examens weer tegen hem gaan praten, misschien doet hij dan weer normaal.

Ik denk dat je net iets te lang doorgegaan met berichtjes sturen terwijl hij druk is en dat had aangegeven. Dan is het op een gegeven moment wel klaar. Hij had dat veel netter kunnen verwoorden natuurlijk. Maar kom op. Even een paar weken iets minder aandacht omdat jullie met jullie toekomst bezig zijn mag wel even. Ik weet niet wat je op de kaart hebt gezet, maar dit komt ook weer echt te overdreven over eerlijk gezegd. Gewoon over een paar dagen een berichtje met dat je spijt hebt was denk ik voldoende geweest. Ik zou het voor nu even laten rusten

het probleem is dat die kaart al verstuurd is…

Ja, hij had zich inderdaad netter kunnen verwoorden maar je snapt toch wel dat hij druk is voor zijn eindexamens? Dat is een paar weken, daarna heb je een mega lange vakantie.

Ja dat had ik door. Niets meer aan te doen. Ook geen berichtje sturen daarover. Laat het nu gewoon even los.

Inmiddels is de kaart geannuleerd, ik laat het nu idd rusten. Voel me vrij amateuristisch als ik zie wat ik er allemaal voor doe om contact met hem te krijgen :speak_no_evil:

Inmiddels een week verder… Hij heeft me afgelopen zaterdag gedeblokkeerd en de examens zijn inmiddels afgelopen. Ik weet nu niet echt of ik hem wat moet sturen of moet wachten tot hij wat stuurt, Wat denken jullie?

Wachten. Hij moet de eerste stap zetten vindt ik persoonlijk.

Meneer liet niks van zich horen en toen heb ik gisteren maar de stap gezet. Een simpel berichtje met ‘‘hey, het spijt me’’. Hij leest het maar reageert volgens niet. Ik word zo langzamerhand gek. Ook snap ik zijn denk wijze niet helemaal: Waarom deblokeerd hij me, om me vervolgens nog steeds de negeren. Ik ben inmiddels de wanhoop nabij en weet niet meer wat ik moet doen. Heeft iemand hier een idee?
alsvast heel erg bedankt!

Ik zou afleiding zoeken. Ga wat leuke dingen met vriendinnen doen en laat hem maar lekker. Het is nu aan hem om nog wat te laten horen, doet hij dit niet, dan weet je eigenlijk al wel hoe het zit…

Ik zou hem ook laten en niks meer sturen. Sowieso is hij degene die ook wel excuses mag geven voor zijn botte gedrag. Dat jij je dan nog excuseert omdat je hem misschien te veel hebt gestuurd toen is een moedige stap vn je, maar het is vrij onbeleefd van hem om hier niet op in te gaan. Ik zit in soortgelijke situatie nu en ik heb gewoon zijn nummer verwijderd zodat ik niet meer kan sturen. Ik weet dat het lastig is, maar zoek afleiding bij vrienden. Het moet nu echt wel van hem zelf uit komen. Als je nu gt blijven sturen, zal het sowieso niet beteren. Jij hebt je best gedaan, nu is het aan hem… Hopelijk komt het goed :sob::muscle:

Inderdaad, zoek voor jezelf even afleiding. Want je maakt jezelf nu alleen maar gek. Even die jongen met rust laten. Als hij echt wel contact met je wil hebben, zet hij die stap wel.

Laat hem ook eens achter jou aan lopen, dat mag ook wel eens.

Ik zelf zou ook wachten tot hij zelf wat stuurt. Als hij jou echt zo leuk vind, dan doet hij dat ook. Anders moet je het helaas laten gaan en verder gaan met je leven meis!