Help

Ik heb intussen met haar gepraat en ze is verhuist.

Ik zou ook boos op je worden als de elke week wat anders zegt over die jongen ongeacht wat ik dan voor die jongen voel. Like: make up your mind girl. Ik zou dan ook niet meer snel iets geloven uit jouw mond, want het verandert toch elke week.

Je zegt dat je geen drama, ruzie of shit wilt om een jongen, maar op deze manier zorg je er ook zelf voor

Jullie moeten allebei niet zo moeilijk doen en gewoon eerlijk zijn als je een persoon leuk vind. Dus jij bent net zo slecht bezig als haar

Jullie doen inderdaad allebei moeilijk. Zeg gewoon eerlijk dat je hem leuk vind en als zij hem ook leuk vind moeten jullie allebei niks met hem doen.

Tsja, ik kan je vriendin ergens wel begrijpen. Jullie vinden beide een jongen leuk, jij geeft aan hem niet meer leuk te vinden waardoor het voor haar misschien wel een beetje voelde alsof ze nu een move kon maken en ze vrij spel had, en vervolgens kom jij weer dat je hem wel leuk vind.

Maaar oke, jullie gedragen je beide niet echt top vind ik. Zij doet kinderachtig, maar jij bent ook verwarrend. Praat het gewoon uit en zorg dat je die zus weer terug krijgt, zonde om het zo te laten eindigen.

allebei er niets mee doen! Het enige dat kan gebeuren is dat jullie vriendschap kapot gaat, laat hem gaan…

Dat je zo wispelturig bent herken ik trouwens heel goed haha :")