Help..?

Hallo,

Ik voel me zo slecht. Mijn ex waar ik 4 jaar mee had gaat verloven. Het is sinds begin december uit. Hij stuurde mij een berichtje met ‘‘Ik ga verloven’’. Ik feliciteerde hem netjes en verder ben ik er niet op in gegaan. Even later had mijn vriendin een date geregeld. Dit deed ze omdat ze vond dat ik verder moest met mijn leven. Het klikte erg goed met de date. Maar het bleek dat hij alleen dingen wilde doen. Ik voel me zo slecht… Ik wilde hem graag leren kennen en stelde mij open. Maar hij wilt opeens niet meer. Terwijl hij die zelfde dag nog mijn vriendin belde van dank je wel, ik wil haar echt leren kennen… Ik snap het echt niet gister stuurde hij mij een berichtje met ik ‘‘Ik wil geen relatie ik denk nog aan mijn ex die vreemd ging, en nu zoekt ze contact’’. Ik ben gewoon kapot van alles. Jongens, school en thuis pfff. Iemand tips/advies?

Ik zou eventjes proberen om afstand te nemen van jongens en leuke dingen met vriendinnen gaan doen, of zoek een nieuwe hobby zodat je ergens mee bezig kunt wanneer je afleiding nodig hebt.

En heel lullig dat je ex zo snel al weer een nieuwe vriendin heeft en meteen zulke grote stappen zet.
Begin pas weer met daten wanneer je er zelf klaar voor bent.

Succes! :sob::muscle:

Binnen een halfjaar is hij verloofd met iemand anders vlak nadat hij een relatie van 4 jaar achter de rug heeft. Je weet zeker dat dit klopt? Vind het wel absurt snel, maar goed ik ken hem en de relatie niet.

Ik zou lekker afleiding zoeken en de jongens even laten rusten. Ga lekker wat met die vriendin doen, je zit er duidelijk nog mee (met je ex) dus dan zou ik daar eerst aan gaan werken.

Ja. Ik vind zelf ook dat hij te snel gaat. Want we waren echt serieus. Zelf dachten mijn zussen en vriendinnen dat zijn verloofde zwanger is. Ja ik ga zo een drankje doen en morgen naar de bioscoop met vriendinnen maar toch kan ik het niet loslaten. Ik heb net de hele bus rit gehuild, mensen keken me echt raar aan… op een of andere manier helpt het om met jullie (meiden van girlscene) te praten.

De kans dat zij zwanger is zit er inderdaad wel in, anders snap ik echt niet waarom je zo snel gaat verloven…

Maar ik denk dat je je hier niet te veel mee bezig moet houden, daar word je niet gelukkig van.
Sowieso zou ik me niet te erg met jongens bezig gaan houden nu, ga lekker leuke dingen doen met vriendinnen enzo, je komt vanzelf wel weer een leuke jongen tegen. :slightly_smiling_face:

Wauw, binnen een half jaar al weer een ander verloven? Beetje snel, niet? Maar goed, damn dat vervelend (natuurlijk alles meer dan ‘‘vervelend’’, maar laat ik het even netjes houden). Dat die date niet inziet wat hij nu laat vallen, tja, beetje dom. Probeer vooral na dit alles een beetje afstand te houden van relaties, boys or whatsoever. Véél tijd met je vriendinnen, ga lekker uit en zit vooral niet teveel thuis, word ik persoonlijk altijd verdrietig van want dan ga ik me er nóg vervelender over voelen. En wie weet ontmoet je tijdens het uitgaan iemand die er wél 100% voor gaat. Good luck xx :kissing:

Dank je wel allemaal. Ik heb net gesport met een vriendin en daarvoor gegeten. Ik probeer mijn leven weer op te pakken. Morgen ga ik uiteten en vervolgens naar de bioscoop met vriendinnen.

Ik merk wel dat ik er minder aandenk maar toch voel ik me nog steeds slecht… lig nu in bed te huilen. Ik weet dat dit nog heel veel tijd nodig heeft.

Ik zou idd even niks met jongens doen. Sterkte!

Wel vreemd. Na een 4 jaar lange relatie met jou verloofd hij zich 4 maanden later met een ander?

Maar als je een hobbys zoekt of dingen die je kan gaan doen om je hoofd leeg te maken; knutselen, tekenen, schilderen, hardlopen, schoonmaken, naar de fitness, met vriendinnen wat doen, shoppen, werken.