Help!

[u][b]Hoi, ik heb al best wel lang dat ik elke avond heel bang/verdrietig word. Vooral bang. Dan denk ik bijvoorbeeld dat zo’n pestkop uit de buurt me morgen avond als ik terug rij van een club (niet een disco, gewoon een clubje waarmee je spellen doet enzo) tegenkomt en tegen me gaat schreeuwen enzo. Dat is ook mijn grootste angst. Om in de handen te komen van Rinke (pestkop). Weet iemand hoe ik gewoon rustig kan gaan slapen zonder me te laten piekeren over Rinke en shit? Ik hoop dat jullie tips hebben!

xx Ellen (11)[/b][/u](ps. mijn moeder weet dat ik verdrietig ben soms in de avond, niet dat ik doodsbenauwd ben voor Rinke. Zij denkt gewoon dat ik pieker over school ofzo…)

Edit mod:
Titel mag niet in hoofdletters.

Hoi Ellen, wat vervelend dat je je (elke) avond zo voelt. Ik kan me voorstellen dat het een naar idee is dat er iemand is die je pest en die je dan toch nog heel vaak tegen moet komen. Als je angst en verdriet blijft dan is het misschien toch wel van belang om het tegen iemand te vertellen waar jij je fijn bij voelt (moeder, vader, opa, oma etc) Je geeft aan vooral bang te zijn voor Rinke, is deze angst gekomen doordat je al gepest bent door Rinke? Weten de mensen van je clubje ook dat je bang bent voor deze Rinke? Om even terug te komen op jou vraag hoe je minder bang kan zijn en gewoon kan gaan slapen, probeer s’avonds je gedachten op iets anders te zetten (bijvoorbeeld je ademhaling) dan kan dat misschien een ‘afleiding’ zijn van je gedachtes over Rinke. Wel zou ik je echt aanraden om het er eens over te hebben met iemand waar jij je prettig bij voelt.

Hoi, dankjewel! Rinke heeft niet echt iets ergs bij mij gedaan, maar hij heeft een vriendin van mij in een steegje geduwt en zij moest 'm dan in zijn mannelijke gebied schoppen om eruit te komen. Ook heeft hij boodschappenkarretjes van de Albert Heijn gestolen en zijn vader proberen te vermoorden en nog veel meer. Ik ga het de volgende keer als ik ga logeren met Roos dan ga ik het aan haar vertellen (bff). Dankjewel voor de tips!! Ik ga het vanavond uitproberen.

xxx (ps. zoals je hoort is Rinke niet 100%. Hij doet dit bij alle kinderen. Ik ben geen pispaaltje ofzo hoor!)

?