help!!

Ik ga miss. een beetje cliché klinken, maar ik ben weer eens verliefd :confused:. Deze keer is het anders dan de andere keren, het voelt iets serieuzer. Het probleem is nu dat ik nogal heel klein , niet populair, schattig ( volgens de mensen uit mijn omgeving) ben. Mijn crush is namelijk et omgekeerde, populair, groot,… Maar ik voel wel dat we een ‘klik’ hebben. Ik ben 1 meter 53 en hij is waarschijnlijk 1meter 75 :frowning_face_with_open_mouth::frowning_face_with_open_mouth: dus echt veel verschil qua grote! Het is ook niet dat ik lelijk ben, ik ben niet heel mooi maar ook niet heel lelijk,… Dus… Denken jullie dat ik een kans bij hem heb ? En ik ben 15 jaar, moesten jullie et willen weten. :slightly_smiling_face:

Zorg in ieder geval dat je gesprekken met elkaar hebt, en dan erachter komen hoe jullie met elkaar praten enzo.
Als hij zelf ook begint met praten, en gesprekken, dat vind hij het ook leuk om te praten, en dan kan je een vriendschap en later miss een relatie opbouwen.
Ik weet niet of jullie al met elkaar praten?

Ja, ik praat wel met hem en we waren een tijdje erg close, maar we zijn wat uit elkaar gegroeid,…

Heeft hij uitgesproken dat hij zou willen daten of afspreken oid? Anders kun je nog zo verliefd zijn, maar komt er niks van terecht.

Dankje voor de reacties trouwens :slightly_smiling_face:, maar et is nogal ingewikkeld :confused: het leek alsof hij me ging vragen ( dat was vorig jaar) ij kwam na me toe en liep toen plots terug weg, volgens mij durfde ij nie… Ik heb nogal rara hersenen blijkbaar hahaha want sinds die dag ben ik veel verlegener geworden tegen hem en is et alsof mijn hersenen e soort afweersysteem ofzo ebben opgericht, ik durf ook niet meer met hem te praten :pensive: Ik zie em soms kijken en iedere dag lijkt et alsof ij minder en minder op mij let… Ij maakt et me gwn zo moeilijk! Plots zei ie dan vorige week tege me dat ik schattig ben en dat ij me nog ni is vergete en daarna lachte ij lief,… En deze week let ij weer ni op mij,… Wa betekent dit :face_with_raised_eyebrow:?! Ooh help haha (sry vo de lange reactie )

Lastig,
Als ik jou was zou ik hem wat meer het gevoel laten geven dat je hem leuk vindt.
En dan is aan hem de keuze, en dat zal je dan ookwel merken.
gewoon voor gaan zou ik zeggen!
En al zou deze jongen echt om geven dan zou het hem niet uitmaken of je nou klein of groot bent, populair ofniet

Ja je hebt gelijk, ik denk dat ik eindelijk moet laten zien dat ik hem leuk vind, anders komt er toch nooit wat van :relaxed: Dankje vo de reactie !!

Succes, No Name! Ga ervoor :slightly_smiling_face:

lengte maakt echt niks uit hoor! dat ziet er juist super cute uit, ik zit juist met mijn dilemma dat ik of langer, of even lang ben, maar ja ik zie wel

Lengte maakt echt niks uit haha ik ben 1,59 en mijn vriend is 1,93

Dankje vo de Reacties, het is zo leuk om te horen groote er niet toe doet ! X​:blush::blush: