help!

help
ik heb al bijna 10 maand een vriendje alleen nu heb ik een probleem,
het gaat al sinds een tijdje niet zo goed tussen mijn vriendje en mij (mijn gevoel is anders) nu heb ik sinds een paar week het gevoel dat ik een jongen uit mijn klas leuk vind (misschien nog bijna wel leuker dan mijn vriendje) en ik weet echt niet wat ik moet doen. mijn vriendje weet van alles en wil dat we samen blijven en maakt het kiezen voor mij best wel moeilijk
het blijven proberen met mijn vriendje? of het uitmaken en gaan voor die andere jongen?
alsjeblief help me ik weet het echt niet meer ik wil mijn vriend niet kwijt maar weet ook niet of het zo nog wel verder kan…

alsjeblief iemand die dit herkent of weet wat ik moet doen help me :frowning_face:

ken je die quote niet: if you love two people at the same time, choose the second one, because if you really loved the first one, then you never would have fallen for the second one.

Dit dus. Als je echt van je vriend zou houden zou je niet verliefd worden op een andere gast. Het gevoel voor jou is er niet meer, beter om het dan te stoppen en hem niet voor de gek te houden. Is voor hem echt kut dat jij twijfelt tussen hem en een andere jongen…

ik heb dit zelf niet meegemaakt maar een vriendin van mij wel.
je moet eerst goed gaan nadenken of je wel zonder hem zou kunnen. zou je hem kunnen missen? schrijf ook anders op wat je leuk aan hem vind. probeer er wel echt achter te komen of je de jongen uit je klas echt leuk vind.
maar houd je vriend niet aan een lijntje daarmee bedoel ik je moet niet samen blijven omdat je hem niet kwijt wil terwijl er geen gevoelens meer zijn.

Dus eigenlijk het enige wat ik zou kunnen doen is het uitmaken…