help!

Ik heb nu 3 weken een vriendje en ik ben/was super verliefd…:heart:. Maar de laatste tijd doet hij een beetje raar. Hij wil steeds als ik samen met hem iets wil afspreken dat mijn bff ook mee gaat. Gisteren was het ook we zaten in een restaurant en ik moest effe naar de wc. Ik keek om het hoekje naar hem en ik zag dat ze elkaars hand vasthoude. Ik was helemaal in de war en bijna stiekem weggegaan hij heeft me al een berichtje gestuurd en vraagt wrm ik wegging maar ik weet niet goed hoe ik moet antwoorden moet ik gewoon zeggen wat ik heb gezien of niet?

Ik zou gewoon zeggen wat je gezien hebt.

Jep, gewoon zeggen dat je gezien hebt dat ze hand in hand zagen. En misschien kun je vragen aan hem (en je bff!) waarom dat gebeurd was.

Ik zou het eerst aan je bff (noem je zo een persoon die hand in hand met je vriendje zit? Das nieuw voor me) vragen wat er aan de hand is. Als jullie echt bff’s zijn komen jullie daar wel overheen. Echter, stel dat je het verkeerd gezien hebt, heb je kans de prille relatie met je vriend op het spel te zetten met je verdenkingen.