Help

Heeii,

Ik vind een jongen uit mijn klas erg leuk :slightly_smiling_face: maar ik weet niet of hij mij leuk vindt… En ik heb eigenlijk ook niet echt contact met hem… Mijn vriendinnen zeggen dat ik gewoon een appje moet sturen, maar ik durf het niet :frowning_face: in het 1e jaar van school hadden we voor de grap berichten naar jongens uit de klas gestuurd, die van mij was naar hem met daarin de vraag of hij iets met mij wilde… Echt zoo dom ik schaam me dood… Nu denkt zijn vriend bij alles wat ik doe dat ik “stille hinten” aan het geven ben. Ik stuurde laatst bijvoorbeeld perongeluk een snapchat naar hem en dat had hij dus aan zijn vriend verteld en nu heeft hij het er de hele tijd over… Echt gênant :confused:

Heeft iemand tips ? 0.0

Hij denkt/weet dus dat jij hem leuk vindt en is hier op geen enkele manier op ingegaan? Ik denk dat hij geen interesse heeft, of hij is bijzonder verlegen. Spreek hem gewoon een keer aan in de klas en kijk hoe hij reageert.

Hierboven.
En daarbij zou ik het inderdaad gewoon vragen.
Plus ik zou dat ook denken bij snapchat, je verzendt namelijk niet zomaar perongeluk een snap

Als je hem echt leuk vindt, dat stap je er gewoon op af. Wat is het ergste wat er kan gebeuren? Dat hij je afwijst? So what? :astonished: Genoeg andere ‘leukere’ vissen in de zee, right? Just go for it girl. ;p