Help

Hey,

Ik weet niet precies waar ik dit kwijt moet, het gaat over n jongen die ik leuk vind dus plaats in het maar hier…:flushed:
Ikzelf woon ik Nijmegen en de jongen ( mijn ex ) woont in barendrecht en dat is ver uit elkaar daarom is het uit gegaan, we hebben nogsteeds gevoelens voor elkaar dus wil ik hem een brief schrijven zodat hij weet dat ik echt om hem geef, daarom wou ik vragen hoeveel postzegels er op deze brief moet en waar ik de brief af moet geven. Heel erg bedankt alvast.

-xx-

Ik weet niet of je van plan bent om een heel boekwerk te gaan schrijven, maar voor een simpele brief is één postzegel wel genoeg. En ja verder doe je hem op de post bij de oranje postbus of op het postkantoor.

Brief kan je gewoon in zo’n rode brievenbus doen, let dan wel goed in welke gleuf hij moet door naar de postcodes te kijken, of je kan hem afgeven bij het dichtsbijzijnde postkantoor.

Van de postzegels heb ik echt geen idee, sorry

Dus ik kan de brief gewoon in een oranje postbus gooien, dat zijn toch die dingen die buiten staan… En staat die postcode er dan wel op want er zijn toch maar twee gleuven?

-xx-

Ja dat zijn die dingen die langs de weg staan. Er zijn twee gleuven en ééntje is voor de post in je regio (bijvoorbeeld postcodes 5000 t/m 5999) en de andere is voor de rest van de postcodes.

Dankjewel je hebt me echt geholpen! Sorry dat ik dit aan je vraag maar denk je dat een lange afstands relatie gaat werken tussen twee 15 jarige, want het kost 40 euro om heen en terug te gaan met de trein en die prijs delen we dan door 2, en zn ouders vinden het ook goed als ik af en toe een keer kom… Maar heb je tips zodat ik dit kan laten werken want heb hem nu 8 maanden niet gezien en ik mis hem heel erg en andersom is het precies hetzelfde

-xx-

Je hoeft toch niet perse met de trein te gaan? Ik neem aan dat je ouders wel snappen dat het voordeliger is als je gebracht word?

Ja dat klopt maar in t begin geloven ze niet dat het serieus is aangezien het de eerste keer ook al fout ging

-xx-

Haha oh uhm ja langeafstandsrelaties zijn natuurlijk lastig, maar als jullie het beiden willen is er altijd een weg! Wellicht scheelt het al als je van die dagretourtjes koopt van de blokker, hema en kruidvat, dat is al een stuk voordeliger omdat dan een retourtje maar 15,- kost. En wanneer het van jullie ouders mogen misschien bij elkaar slapen? Dan hoeft het nog niet eens in hetzelfde bed te zijn overigens, maar een van jullie twee in de logeerkamer oid. Dan zijn jullie in ieder geval iets meer samen. En ja daarnaast heb je whatsapp natuurlijk en facetime of skype wellicht.

Het zijn maar ideeën hoor, ik weet niet of je er iets aan hebt.

Ja we Skype en Facetimen heel erg vaak met elkaar, we appen ook iedere dag met elkaar maar besef dat ik hem steeds meer begin te missen… Ben over 2 maanden jarig en hij komt waarschijnlijk naar mij als mijn ouders en zijn ouders het goed vinden. Ik ga ook werken en ben bereid een deel van mijn loon aan een treinkaartje uit te geven maar ben heel erg bang dat het misgaat na een jaar en dat we dan ieder 240 euro aan treinkaartjes hebben uitgegeven ( iedere maand 1 kaartje x 12 )

-xx-

Wellicht dat je ouders ook bereid zijn om je een keertje weg te brengen en ook andersom natuurlijk. Dat scheelt natuurlijk ook al veel! Of misschien kan je een abbonement vragen voor de trein aan je ouders? Moet je natuurlijk wel zeker van je zaak zijn dat dit gaat werken en alles.