Help!

Ik wilde heel graag closer worden met mijn vriendje en dat is gelukt! Jeey. alleen nu heb ik het volgende probleem:

Ik vind hem echt heel leuk maar ik heb nu een raar gevoel in mijn buik en aan de ene kant zijn het vlinders maar aan de andere kant is het pijn het klinkt misschien raar maar ik heb er moeite mee om niet bij mijn vriendje zijn hoe kan ik dit oplossen? En kan je zoveel van iemand houden dat het pijn doet? En is het raar om verslaafd te zijn aan je vriendje?

Gefeliciteerd! Veel plezier samen! Ik heb geen idee eigenlijk. Besef wel dat je misschien wel heel snel gaat, als je niet meer zonder hem kan. Je moet het accepteren dat jullie nog steeds een eigen leven hebben, en geen eigen huis en samen wonen, denk ik :wink: Doe het rustig aan… Hij houdt van jou en jij van hem! Nu is het nog zo mooi. Maar als je teveel wilt kan dat ook verkeerd uitpakken! Geef wat tijd aan je vriendinnen, en ga dan niet de hele tijd met hun over je vriendje praten, maar geniet van je leven! Want anders heb je straks een probleem als hij het uitmaakt. Dan heb je je vrienden geen tijd gegeven, je hobby’s niet, school niet, en dan heb je ook geen vriendje meer.

Geniet van deze tijd, en houdt het rustig! Verdeel je tijd goed! x

Je mist hem dan gewoon. Dat is niet erg, geniet van de vlinders en spreek lekker veel af