HELP!

Hoii iedereen,
ik heb een beetje een probleem. Ik begon met praten voor de grap op whatsapp met een vriend van mn broer, maar na een tijdje begon hij met chanten en zeggen dat ie een oogje op me had enzo. Hij groet me ook altijd op school en doet heel aardig. En ik heb dus eigenlijk een grote crush op hem, want hij komt al 5 jaar langs bij mij thuis (voor mijn broer) en ik vond m altijd al leuk. Maar ik ben gisteren al een gesprek begonnen en wil dat niet weer doen. Maar ik wil wel graag met m praten en hij zegt ook dat volgende keer als ik hem tegenkom op school hij me een kusje wil geven… En het kan ook bijna niet dat hij me niet meer leuk vindt ineens, want ik weet dat hij altijd al een oogje op me heeft en hij stuurde ook allemaal hartjes enzo. Dus. Moet ik een gesprek beginnen met hem. Of gwn wachten tot hij dat doet (wat net zo goed nog heel lang kan duren). Ik wil namelijk ook niet overkomen als een stalker. (ik ben btw nieuw hier, dus als ik iets raars doe of fout zeg het me haha :wink:)
xoxo

Als hij je zo leuk vind als het nu lijkt gaat het hem echt niet boeien wie het gesprek begint. Dan is ie juist blij dat je dat doet! :grinning: