help!

hallo,
ik ben verliefd geworden op een jongen, maar een vriendin doet net of zo ook op hem is. Ik weet niet of dat zo is maar ze heeft het de hele tijd over hem. Mijn vriendinnen zegen ook wel dat het zo lijkt dat ze op hem is maar ze zegt zelf van niet. Tegen mij ook. ze weet zelf ook dat ik op hem ben, maar het lijkt of ze het is vergeten ofzo.

Die jongen heeft tegen een vriendin van me gezegd dat hij mij ook wel leuk vind alleen dat hij dan waarschijnlijk ruzie zou krijgen met zijn beste vriend. Daar heb ik een relatie mee gehad. Die relatie is al een lang uit, maar mijn ex wil niet over mij praten met de jongen waarop ik verliefd ben. Hij zegt dan dat hij er niet over wil praten of hij begint over een ander onderwerp. Dus hij wil het liever niet.

wat moet ik doen
xxx

1. Die jongen de keuze laten maken of hij het wel wil omdat hij je leuk vind of niet vanwege je ex/zijn vriend.
  2. Niks aantrekken van je vriendin, ze zegt dat ze hem niet leuk vindt en weet het van jou, dus dan zal het wel goed zijn.

ik zou het zelfde doen ja!!

Wat hierboven word gezegd!

Daarnaast denk ik ook dat het verstandig is je ex er niet veel bij te betrekken. Het is natuurlijk nooit leuk als een ex gaat beginnen over op wie ze verliefd is en of hij daar toestemming voor geeft. Je kan beter die 2 vrienden maar met elkaar laten praten en afwachten

dankjewel voor de reacties! ik durf alleen niet zo goed meer met hem te praten

hey meid :sob::muscle:
ik zit met het zelfde probleem!
een vriendin pakt hem zelfs af, maar hier wat tips :
-Je moet je niks meer van je ex aantrekken hij is verleden tijd.
-Als hij je ook leuk vind vraag dan na een tijdje zijn nummer! met appen durf je eerder te praten :wink:

• ga daarna ontrafelen of hij je wel Echt leuk vind zo ja? vraag dan of hij een keertje wil afspreken
    en als je dat allemaal gedaan hebt … dan komt dat helemaal goeed met jou!

Groetjes

Moeilijk !! Ik herken je probleem wel… Maar ik zou doen wat hier als eerste werd gezegd ! Laat maar even weten hoe het afloopt x.

heel erg bedankt allemaalxx

Vraag aan de jongen waar je verliefd op bent om het te bespreken met die andere vriend/jouw ex. In mijn ervaring doen mannen er helemaal niet zo heel moeilijk over MAAR het moet wel eerst besproken worden. Ik weet niet hoe goed jij met je ex omgaat maar jij kunt het natuurlijk ook bespreken.

Wacht, ik heb je bericht nog even gelezen, maar die ex wilt er niet over praten? the fuck, als die vriend zegt ‘‘hoi, ik en jouw ex vinden elkaar leuk, wat vind je hiervan?’’ en dan zegt hij ander onderwerp? Hoe dan. Als je het al geprobeerd hebt en hij geeft zo’n antwoord zou ik gewoon lekker een relatie nemen.

dankjee ga het proberen