help

hey ik heb een probleempje, ik vind een jongen leuk maar volgensmij denkt hij dat ik hem ge-friendzoned heb en hij mij daarom ook heeft ge-friendzoned (denk ik). wat kan ik doen om duidelijk te maken dat ik meer wil dan vrienden zijn zijn,behalve ongelovelijk opvallend te flirten. want als ik opvallend flirt weet iedereen dat ik hem leuk vind, en als ik dan een blauwtje loop weet iedereen dat…

dusja… help xx

Hoezo zou iedereen het weten dan? Flirt je waar iedereen bij is? Je kunt hem toch gewoon uitvragen naar de film ofzo.

gewoon tegen hem zeggen dat je hem leuk vind… je hoort dan vanzelf wel of hij je ziet zitten of niet

zeggen wat je voelt en verban het woord ‘friendzone’ uit je woordenboek.

Zoals hierboven ook al wordt gezegd, gewoon tegen hem zeggen of ga een keer iets leuks doen met zn tweetjes?

Er kan ook vanuit een friendzone een relatie opbloeien. Geeft hij jou signalen dat ie wel meer wilt zijn dan vrienden? Zoek dat eens uit.

Spreek hem is aan op een plek waar niemand je kan ‘storen’. De hele klas hoeft niet te weten wat er speelt :wink:
Stel er komen geen momenten samen met hem, dan kan je hem ook appen =)

Ik zou een duidelijkere topictitel kiezen de volgende keer.
Onhandige situatie dit haha, ik zou met hem alleen afspreken en hem uitleggen wat je voelt enzo ? Nee heb je, ja kun je krijgen !

Gewoon hem eens vragen om een keertje met jullie 2 iets te gaan doen. De rest komt dan wel van zelf als jullie beide elkaar leuk vinden.