HELP!!!!

Hi,
Volgende week maandag word ik geopereerd aan mijn kaak. 1 Probleem, ik rook al 2 jaar… en nu mag ik 6 weken niet roken. Iemand tips!!! Hoe kom ik deze 6 weken door ? :hammer:

Zoek afleiding bij andere leuke dingen of gebruik zo’n soort van ‘sigaretvervanger’ zodat je toch het gevoel hebt dat je rookt maar eigenlijk niets doet (beetje onduidelijk dit maarja). succes nog! :slightly_smiling_face:

Ik denk dat dit een mooi moment is om te stoppen! (:
Verder als je zin in nicotine hebt, dit is een piek. Na 5 minuten gaat dat gevoel weer weg.
Zoek afleiding

En het is echt het beste om echt 6 weken te stoppen

Prioriteiten stellen. Ik ben zelf 2x geopereerd aan mijn kaak en de 3e keer staat op de planning. Geloof me, je wil echt niet dat je genezing belemmerd word door roken… Mijn 2e kaakoperatie is deels mislukt en ik rook niet eens.

gewoon stoppen met roken. die 6 weken zijn een prima begin.

Als je wilt stoppen, dan is dit nu je kans.

Ik snap dat het moeilijk is hoor, maar probeer het toch 6 weken vol te houden, helpen nicotine bandjes oid niet? Ik vind 6 weken stoppen veel beter dan je genezing inderdaad belemmeren, alleen omdat je 6 weken even niet kunt roken. Geloof me, die weken zijn zo voorbij.

Ik heb ook eens problemen gehad met mn kaak en echt. die sigaretten zagen er toen niet verleidelijk uit.