help!

Lieve dames,

ik heb hulp nodig. Ik ben nu ongeveer een half jaar samen met een jongen met enorme bindingsangst. Dus met samen bedoel ik dan ook dat hij telkens een paar weken bij me is, om daarna weer weg te gaan en weer terug te komen. We zitten in dezelfde vrienden groep en ondanks dat het ongeloofwaardig klinkt zijn we wel echt gek op elkaar. hij heeft dat vaak genoeg bewezen maar door een vervelend verleden durft hij het niet om zich volledig open te stellen. wel ben ik de enige voor hem en gaan we beide met niemand anders.

nu komt het echte probleem, 31 december, is hij jarig. Hij wordt dan 21 jaar en ik wil wat speciaals doen! hij is gek op auto’s, rijden, sporten, de sportschool, uitgaan en eigenlijk al die jongens dingen. Verder is ie een holbewoner met technologie.

Het moet uitstralen dat ik echt van hem hou maar het moet ook niet zo romantisch zijn dat hij weer bang wordt dat ik er van alles en nog wat mee bedoel.

Alvast bedankt girls !

Dat mag je hier vragen:
http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/officiele-topic-cadeau-voor-je-vriend-136113.0.html :slightly_smiling_face:

Ik zou hem eerst duidelijk maken dat hij óf voor jou moet gaan en zich over zijn bindingsangst heen moet zetten óf dat hij jou moet laten gaan. Dit lijkt me alles behalve een fijne situatie voor jou…