Help

Nou ik heb een probleem vorige week had ik een vriendje dat is dus nu mijn ex maar ik heb een probleem ik vind hem nog leuker dan eerst!! En we gingen een keer dat was donderdag gamen en toen zat ik op het rand van het bed en hij daar voor op de grond en toen lag ie ineens met zen hoofd op mijn been en kweet niet of hij dat merkte maar nu wil ik het morgen tegen hem zeggen dat ik hem nog steeds leuk vind maar kweet niet word hij boos of niet hebben jullie tips ofzo alvast bedankt xx

Hoelang is het al uit en hoelang hadden jullie een relatie?

Het is een week uit en hij heeft het uitgemaakt omdat ik hem 1 dag negeerde omdat ik achter zijn geheim kwam hij was bang om op me Beste vriendin verliefd te worden en we hadden een week

Interpunctie please.
Waarom is het eigenlijk uit tussen jullie? Als je hem nog steeds leuk vind zou ik dat gewoon tegen hem zeggen, lijkt me niet dat ie daarom boos zal worden?

Ik weet niet wat de reden is dat het uit is gegaan? Gebrek aan interesse of iets anders?
Als je van je gevoelens voor hem af wilt komen kun je het beste even geen contact hebben en niet afspreken voor 1/2/3 weken, net zolang je nodig hebt…

Ik negeerde hem omdat hij bang was om op me BFF verliefd te worden maar me BFF heeft al gelukkig een BF

Oké… Hmm beetje vreemd dat hij het zomaar uitmaakt meteen…
Persoonlijk zou ik t niet prettig vinden om met een jongen te hebben die het zomaar uit maakt (dit is mij een keer gebeurd :hammer: , maar hem wilde ik ook niet meer terug)
Het lijkt me sterk dat zijn gevoelens in een klap over zijn door zoiets onbenulligs, maar ja…
Hoe oud zijn jullie?

13 jaar allebei maar zeg maar die dag ervoor zei ik nog vind je me nog steeds zo leuk als eerst en toen zei hij nog steeds en niet minder en die dag erna is het uit

Als je een week hebt hoor je niet gelijk te negeren, dat lijkt me ook niet zo lief als ik een vriend had die dat deed.
Waarschijnlijk is hij al verliefd op je beste vriendin, maar durft ie dat nog niet zo goed te vertellen aan jou.
In ieder geval, zo’n gevoel krijg ik hierbij!

Maar is het dan wel verstandig als ik tegen hem ga zeggen dat ik hem leuk vind en als ie op me BFF is dan gaat ie toch niet met zijn hoofd op mijn been liggen en lief tegen me doen ja dan krijg ik juist meer gevoelens voor hem

Nee, laat het maar gewoon zo…

Ik zou gewoon eerlijk tegen hem zeggen dat je hem nog leuk vindt. Alleen hij is al een beetje bevooroordeeld door de reden van uitmaken. Dus zeggen kun je altijd doen, of je nog een keer een relatie wilt is een tweede.