help?

Hey,

Een vriend van me heeft een oudere broer, en vorig jaar vertelde hij altijd vanalles over zn broer en ik zag hem in de pauze altijd op school en hij leek me echt heel leuk, en zonder dat ik hem echt kende begon ik hem heel erg leuk te vinden. Nu is hij van school af, iets met elektronica studeren, dus ik zie hem niet meer. Hij woont nog wel thuis. Die vriend van me en ik zijn niet zulke hele goede vrienden dat ik vaak bij hem thuis ben ofzo, dus zijn broer heb ik daar nog nooit gezien. Pas was zijn broer op school om nog wat dingen op te halen op school en we hadden eindelijk oogcontact en hij lachte en bleef naar me kijken terwijl ik hem zag staan. Ik werd helemaal gek vanbinnen en merkte dat het nog duidelijk niet over was. Nu heb ik dus een probleem: ik ben nog steeds helemaal gek van hem zonder dat ik hem eigenlijk ken, en ik zie hem nooit. Waarschijnlijk heeft niemand een idee, maar als je het wel hebt: hoe kan ik hem weer zien (zonder ineens besties met mn vriend te worden) of over hem heen komen? Ik probeer het leuke in andere jongens te zien maar het lukt niet. Help?

Heb je hem al toegevoegd op facebook en al die soort dingen? Je kan wat foto’s liken of gewoon een gesprek beginnen van ‘hé, ben jij niet de broer van…?’ of vragen of hij toevallig ook niet naar dat feestje in de buurt komt. Hij bijt vast niet :wink: Raap gewoon even al je moed bij elkaar en begin gewoon een gesprek. Achteraf ga je je misschien beter voelen omdat je het gedaan hebt :slightly_smiling_face: