Help?

Hee! Ik maak me zorgen…
Ik heb een relatie al 8/9 maanden ik ben 14 jaar en ik heb dus seks… We doen het altijd met condoom ( van plan om aan de pil te gaan als ik ongesteld word ) en hij kijkt altijd na de seks even na of er wat uitloopt ect. Soms verwisselen we nog wel is een condoom als we het niet vertrouwen, dus zeg maar een nieuwe. Maar ik ben nu al ruim een week over de tijd en ik maak me zorgen … Ik ben dus niet aan de pil dus een maand " gewoon " overslaan is toch eigenlijk dan niet mogelijk? Ik ga vnv zwangerschaptest doen dus eig wel belachelijk dat ik dit nu plaats … Maar ik wil gewoon ervaringsverhalen enzo, kan dit tot iets toelopen? Of doe ik het gewoon goed? En mijn volgende vraag was word je dik van de pil?

Je zegt het zelf al, je gebruikt een condoom! Checkt iedere keer of er niks uitloopt en ben voorzichtig.
Nee, je bent niet zwanger, je ongesteldheid kan altijd verschillen vooral als je zo jong bent en niet aan de pil
Nee van de pil word niet iedereen dik, ligt aan hoe jou lichaam reageert op hormonen!

Je kunt beter morgenochtend een zwangerschapstest doen

Onzin, heb dat nagevraagd aan de dokter! HCG hormoon is ten alle tijden even aanwezig ( mits je zwanger bent ) alleen bij blaasontsteking is het belangerijk om ochtend urine te brengen omdat deze urine het langste in je lichaam heeft gezeten

^Bij vermoedelijke zwangerschap raden ze ook aan om je ochtend urine te gebruiken.

Maar ik zou je geen zorgen maken tbh. Als je zo jong bent ben je wel vaker onregelmatig. Je kunt ook gewoon nu beginnen met de pil, dan ben je na 7 dagen slikken beschermd.

http://forum.girlscene.nl/forum/seks-zo/ben-ik-zwanger-147745.6200.html