Help!

Heeeii,

Ik weet niet of hier al een topic van is maar ik maak gewoon voor de zekerheid een nieuwe.

Toen ik donderdag in de les zat had vriendin van mij m’n mobiel afgepakt, ik dacht dat ze me code niet wist dus ik liet het maar even gaan uiteindelijk kwam ik erachter dat ze die wel wist. Toen heeft ze een jongen geappt die ik eerst leuk vond (dat heeft hij nooit geweten). Ze sprak van uit mij en hij dacht ook dat ik het was. Ze zei dat ik heb weer leuk begon te vinden en of het wederzijds was, ik wist al dat niet zo was en was eindelijk een beetje over hem heen. Toen ik uiteindelijk me mobiel terug had heb ik tegen die jongen gezegd dat ik het niet was. Toen deed hij heel kortaf en bot tegen me terwijl ik eigenlijk niks misdaan had. Ik had tevergeefs natuurlijk wel me mobiel terug proberen te pakken maar ik ben niet zo’n sterk meisje. Toen ik gister weer met die jongen appte was hij heel erg boos en zei dat je niet met dit soort dingen “prankt”. Ik heb nu dus soort van ruzie met hem, maar ik heb geen idee hoe ik het goed moet maken. Die vriendin heeft het ook al geprobeerd maar hij zei dat we morgen verder praatte ( het was al 1 uur s’nachts ofso en ik begreep dat hij er geen zin meer in had), maar het is nu al half 4 en het is nog steeds niet opgelost. Ik wil hem niet kwijt het is 1 van me beste vrienden ik kan alles bij hem kwijt. Dus please help me! Wat kan ik het beste doen? Ik ben echt ten einde raad.

Ik snap niet dat hij boos op je is, het is niet jouw schuld, je vriendin heeft je genaaid. Dus: Vriendin dumpen.

Verder vindt hij je waarschijnlijk leuk, anders zou hij het niet zo erg vinden. Dus daar moet je ook iets aan doen. Nu ik zo denk, snap ik wel dat ie boos is. Onterecht op jou, maar stel dat de jongen die je leuk vindt jou zou appen dat hij je leuk vindt, en achteraf zou bekennen dat hij het niet was en het maar een grapje was? Dus je moet met hem praten.

wauw this sounds me.
praten is het enige wat werkt. ga anders naar hem toe en praat het persoonlijk uit, dat werkt beter als via de app

Nja laat m ff 2 dagen boos zijn en spreek m dan weer aan en probeer t dan nog een keer goed te maken. Zou overigens wel boos zijn op die ‘vriendin’. Geen idee hoe oud jullie zijn maar das echt kinderachtig hoor.

Dit.

Lekker laten die jongen, waarom zou je het goedmaken? En die vriendin ook.