HELP!

Ik had vandaag school en ik wilde een jas dragen. Maar ik had geen leuke en comfortabel-zittende jasjes. Dus ik moest wel mijn leren jack van een paar jaar geleden aan :frowning_face: op school zat hij erg oncomfortabel. Ik hield 'm aan, want het was wat frisjes binnen. En ik wil morgen echt niet meer hetzelfde jasje aan (wat ik vandaag droeg). Heeft iemand een idee wat ik kan doen? HEEL ERG BEDANKT!!!
Bij de winkels in min buurt is er geen leuk jasjes en ik kan niet ergens heen (want ik heb geen vervoer)… :S

Gewoon een nieuwe jas kopen?

Een nieuwe kopen? De winkels zijn nog wel even open.

Ja, maar ik heb er NU eentje nodig en er zijn geen leuke in de winkel…

Ik heb maar twee kledingwinkels bij mijn huis, maar daar zit niks bij :frowning_face: En ik akn niet alleen ergens heen gaan, want ik heb geen vervoer.

En anders een vestje aandoen ofzo?

Ze zijn allemaal in de was :s

Anders een trui over je kleding aan doen?

Dan zul je toch echt dat oncomfortabele jasje weer aan moeten doen. Of een trui of t-shirt met lange mouwen of zo. Verder weet ik het ook niet.

Maar trouwens, als ze nu in de was zitten kan je ze morgen toch wel aan?

De wasmachine moet nog draaien.

Dan zet je hem nu aan of je vraagt aan je moeder of ze hem nu aan wil zetten.

Een vestje anders?

Misschien pas je iets van je moeder?

Ik heb geen vestjes meer, want ze zitten in de was (en ik kan de was niet doen, ik weet niet hoe dat moet en zo) & helaas zijn de kleren van mijn moeder iets te groot. Kent iemand misschien een online kledingwinkel die je bestelling vóór 8:00 uur (in de ochtend, de volgende dag) levert als je vandaag bestelt?

Voor de rest: heel erg bedankt voor jullie reacties & tips! :slightly_smiling_face:

Zo belangrijk is dat toch niet om een paar dagen met een niet zo leuke jas rond te lopen, het is gewoon school. Of doe zoals eerder al angeraden een dikkere trui aan

Gewoon een dikkere trui aan trekken of je eigen jasje weer aan.

Kun je ze niet gewoon op de hand wassen? Als het echt zo dringend is

gewoon 1 van je jasjes aandoen die minder leuk zijn?