Help!!!

Hey meiden!!

Ik had van de week ruzie met mn vriend, en heb hem nu het gevoel dus gegeven dat ik hem niet vertrouw, maar dat doe ik wel!! Nu is het soort van goed gekomen, maar hij wil dus nu dat ik iets verzin om het goed te maken, ik heb alleen geen idee wat… Zouden jullie me kunnen helpen? Alle suggesties / adviezen zijn welkom.

Alvast bedankt!!!

Ga wat leuks doen samen?

Ja zat ik ook aan te denken, maar wat? Want wil niet dat het iets standaards dan is

Uh oke. Ik dacht altijd twee vechten twee schuld?

Iets verzin om het goed te maken? De ruzie is toch al goed gemaakt? Daar hoeft niets tegenover te staan. Hij moet je ook zonder iets terug te doen weer vertrouwen. Anders staat hij niet achter zijn woord

True maar ik ben dit keer een beetje te ver gegaan…

Oke dat kan maar ik vind het raar dat hij nu iets van jou verwacht om het goed te maken. Ik bedoel, wat wil hij nou? Dat jij hem mee uit eten neemt? Cadeau voor hem koopt? Dat zijn geen excuses dat is goedmaken met geld (zo denk ik erover hoop dat je begrijpt wat ik bedoel).
Stel dat mijn vriend te ver is gegaan, wil ik van hem oprechte excuses hebben. Ik hoef dan geen cadeaus en bloemen ik wil gewoon dat ie sorry zegt en het meent, dat zou ik genoeg vinden.

Dus: ik vind het wat apart :stuck_out_tongue:

^ Mee eens.

Pfff… Als mijn vriend mij zou vertellen ‘Ik wil dat je het goed maakt met me’, terwijl ik mijn oprechte excuses al heb aangeboden, dan zou ik dit belachelijk vinden.

Ja je heb wel gelijk, nu ik deze reacties lees heb ik nu ook zoiets van ik heb mn excuses al aangeboden wat wil je nog meer

^ ja en dan vooral dat hij verwacht dat zij iets gaat Doen om het goed te maken… liefde en vertrouwen is niet te koop!

Ja, zou aan hem vragen van ik heb mijn excuses al aangeboden, wat verwacht je nog meer van me? Je hebt al gezegd dat je het spijt etc. :slightly_smiling_face: