Help!

Hey,

Ik zit met een probleem… Ik ben verliefd op een jongen die ik 2 maanden geleden heb leren kennen (door een projectweek bij ons op school).
Hij is echt super leuk en we hebben leuke gesprekken op whatsapp, maar na de zomervakantie gaan we naar de 3e en komen de 2 jeugdvestingen (waarvan ik op de een zat en hij op de andere) naar 1 hoofdvestiging.
Dan zie ik hem dus weer, alleen ik weet niet wat ik tegen hem moet zeggen als ik hem weer zie en wat ik moet doen.

Heeft iemand tips?

Liefs, Anna

Gewoon jezelf zijn en doen zoals je op whatsapp ook doet. Als die klik er daar is, is die er vast ook wel in het echt.

Hoezo maak je je daar nu al druk om? Je hebt nog zeker drie weken vakantie. :wink:
Je vraag: gewoon jezelf zijn!

just be yourself!
hij moet je toch uiteindelijk leuk vinden om wie je bent !

Haha bedankt voor de reacties allemaal! :*
Ik ga m’n best doen en hopen dat het niet akward wordt…

Hahah jaa ik ben bang dat ik hem echt heel leuk vind…

Als je gaat denken dat het awkward wordt, zal het veel sneller zo worden. Bedenk gewoon dat hij je via whatsapp al een leuke meid vind terwijl dat zo emotieloos als de pest is en hij niet kan zien hoe “gepassioneerd” over dingen praat, de lach op je gezicht niet kan zien en alles.
Kan je anders niet eerst een paar keer bellen of skypen? Dan heb je de grootste stap al gehad!

Nou dan ben je overduidelijk niet verliefd? :'D

Alleen maar leuk toch dat hij komt! Gewoon lekker doen zoals op whatsapp, als hij je daar al leuk vind dan moet dat in het echt alleen nog maar leuker zijn. Stap gewoon op hem af als je hem ziet en vraag bijvoorbeeld of jullie naast elkaar zullen gaan zitten, dan gewoon gezellig kletsen en gaat het vanzelf. (:

Vooral niet te druk maken, komt allemaal goed.

Haha juist wel

Bedankt voor het advies! :slightly_smiling_face:

Ik heb een vraag haha:
Ik heb al een paar dagen niet meer met hem gepraat.
Maar meestal als ik een gesprek begin dan heb ik ook echt een gespreksonderwerp waarover ik wat moet vragen ofzo.
Weet iemand een gespreksonderwerp voor nu een gesprek?
Het liefst zou ik natuurlijk willen zeggen dat ik hem leuk vind, maar dat vind ik nog een beetje te vroeg, dat doe ik liever als ik hem al een paar weken op school weer zie.

Iemand tips voor een leuk gesprek?

Liefs, Anna

Vraag hoe zijn vakantie is, en wat hij gedaan heeft :slightly_smiling_face:

Vraag (als die nog niet op vakantie geweest is) wanneer hij op vakantie gaat en waar naar toe enz. Als die al wel op vakantie is geweest kan je vragen hoe het was en wat hij daar inderdaad gedaan heeft! :slightly_smiling_face: Ik hoop voor je dat het gaat lukken! :grinning:

De vakantie is een leuk en handig onderwerp op dit moment. Je kunt ook vragen of hij nog iets leuks gaat doen die dag of wat hij op dat moment aan het doen is. :slightly_smiling_face:

Hey, vraag naar iets wat hem echt interesseerd en waar hij graag over verteld. Vraag specefieke en misschien grappige dingen die niet te standaard zijn. laat zien dat je echt geinreseerd bent. praat niet te veel met hem, dan begint hij je steeds minder ‘spannend’ te vinden. Vraag anders of hij eens wil afspreken, ik snap dat dit eng is. Maar meestal als je in het diepe springt komt er echt iets goeds uit. Praat met hem en misschien leid het wel tot meer. daarna kun je het nog vaak hebben over het leuke afspraakje en over dingen waar je het toen over gehad hebt. Iets wat jullie samen hebben meegemaakt werkt erg goed als gesprek onderwerp. Misschien volgen er nog wel meerdere afspraakjes ??

Lief dat jullie zo meewerken! Dank jullie wel :slightly_smiling_face: